Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Herregårdssten 45 m2 2.700 kr.
  • Samle ikea pax 2.500 kr.
  • Hjælp til at flytte jord 2.000 kr.
  • Skifte batteri på citroen c4 grand picasso 1.650 kr.
  • Møbelsamling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skiftning af knastkæde osv...
  • #1   14. nov 2005 har du ikke en instruktions bog, der står den slags. ;o)

• #2   14. nov 2005 Nope desværre var der ingen instruktions bog med min bike da jeg købte den.. så håbede på der måske var nogen af jer der vidste det.... ??

• #4   14. nov 2005 Ahm, du må ikke holde mig op på det, men mener at F2'erne plejer at få skiftet knastkæde og strammer v. 30-40.000km. Og mener faktisk at Honda kører pænt langt mellem ventil justeringer også, omkring 16.000km.
    Men Honda-freaks'ne herinde kan sikkert finde de præcise tal til dig.
    Dog kan du tydeligt høre hvis den snakker i ventilerne eller kæden er ved at være slidt.

• #5   14. nov 2005 Okay ind til videre mange tak for nogle gode svar. men er vist blevet enig med mig selv om det skal gøres til foråret da cyklen har gået 57.000 km og ved ikke hvornår det sidst er blevet gjordt. syntes nemlig det lyder til den snakker lidt men vil bare være på den helt sikre side... Det skal jo være i orden sådan noget skidt.. :o)

• #6   14. nov 2005 Evt nogen der kan anbefale nogle værksteder omkring Mors..??

• #7   15. nov 2005 kb motorservice i skive de skulle være okay. der ligger også mc shoppen i thisted men der vil jeg ikke anbefale dig at køre hen de er nogle tumper til at lave mc.

• #8   15. nov 2005 hej, jeg skiftede min sidste år da jeg lige havde købt cyklen, den tidligere ejer havde behandlet den som lort. og den trængte til en kærlig hånd. Dengang havde den ikke kørt mere en 28.000 km, så det variere meget, kommer jo an på hvor dan man passer den og om man køre som et svin.

Kommentér på:
Skiftning af knastkæde osv...

Annonce