{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
68 visninger | Oprettet:

Første MC-sæson endte i motorkaos ?? – er der en venlig sjæl nær Rødovre, som vil hjælpe en nybegynder? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg havde glædet mig som et lille barn til min første rigtige MC-sæson. Jeg tog kørekort, fandt drømmecyklen. En Kawasaki ZX-6R fra 1996 og havde allerede forestillet mig alle de ture, jeg skulle ud på denne sommer.

Desværre blev det slet ikke sådan.

Straks efter købet begyndte motorcyklen at lave problemer. Den er siden blevet repareret for over 7.000 kr., hentet af vejhjælp flere gange, gået død under kørsel og vil nu slet ikke starte længere. Jeg har faktisk ikke haft én eneste rigtig tur uden problemer eller vejhjælp ??

Jeg er helt ny i MC-verdenen og må ærligt indrømme, at jeg er totalt på udebane. Jeg er jurist af profession, og ikke mekaniker ??

Der kører desværre også en retssag om handlen, fordi motorcyklen blev solgt til mig som driftssikker, men aldrig reelt har været det. Jeg søger dog ikke juridiske råd herinde.

Jeg håber bare virkelig, at der måske sidder en erfaren MC-entusiast herinde, som kunne have lyst til at kigge forbi og hjælpe mig med at finde fejlen eller bare pege mig i den rigtige retning.

Hvis vi kan få den til at køre igen, vil det betyde mere for mig, end I nok tror.

Motorcyklen står i Rødovre, og jeg giver selvfølgelig kaffe, sodavand, pizza, øl, eller hvad end der ellers skal til. Jeg betaler også gerne for din tid, hvis du bruger flere timer på det.

Hvis nogen har lyst, må I meget gerne skrive her eller sende mig en privat besked.

Tusind tak på forhånd ?????

Håbefulde hilsner
Dean

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mindre VVS opgaver 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første MC-sæson endte i motorkaos ?? – er der en venlig sjæl nær Rødovre, som vil hjælpe en nybegynder?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.857
    #1   52 minutter siden Har den mislyde i motoren, så det kan være mekanisk man skal fejlfinde, eller er det kørbarheden det kniber med?
    Lader den f.eks batteriet som den skal?
    Hvordan kørte den da du købte den, og hvad har ændret sig?

Udfordringen er jo at man er helt på bar bund, og at det derfor kan være flere ting den er gal med - og så er det et spørgsmål om cyklens pris kan bære de eventuelle reparationer der er udsigt til.

Kommentér på:
Første MC-sæson endte i motorkaos ?? – er der en venlig sjæl nær Rødovre, som vil hjælpe en nybegynder?

Annonce