{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

R1: DIAG-mode - Cylinder nummer? {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har lidt bøvl med en R1 '04, hvor ECU'en er blevet udskiftet til en US-box (uden startspærre).
Efter udskiftningen har jeg ikke kunnet starte cyklen!
Der er gnist og benzin tilstede, men det lyder mest som om den står helt forkert i tænding, så den ikke kan slå igang.
I går løb jeg så alle parametre igennem i DIAG-mode og alt var fint, bortset fra rækkefølgen på tændspoler og indsprøjtningsdyser!!!!
Når jeg tjekkede tændspole #1 og indsprøjtningsdyse #1 så forgik det på Cylinder #4!!!

Cylinder #1 (længst væk fra knastkæde)
Ignition coil #4
Injector #4

Cylinder #2
Ignition coil #3
Injector #3

Cylinder #3
Ignition coil #2
Injector #2

Cylinder #4 (tættest på knastkæde)
Ignition coil #1
Injector #1

I mine øjne virker det helt forkert, men jeg kan overhovedet heller ikke fatte hvad der skulle have ændret dette, da der ikke bude være nogen forskelle mellem Europæiske og US bokse.

Er der nogen der har oplevet lignende, eller kan be-afkræfte om numrene i DIAG-mode skal stemme overens med cylindernummeret??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R1: DIAG-mode - Cylinder nummer?
Kommentér på:
R1: DIAG-mode - Cylinder nummer?

Annonce