{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.904 visninger | Oprettet:

Virago starter {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har Virago XV 750 fra 1984 og kun kørt 38000 km.
Den starter nårmalt perfekt, men engang imellem, kan den godt "børste tænder" og startdrev vil ikke gå i indgreb med startkransen første gang. Jeg nu fundet en hjemmeside på nettet, hvor man sliber startdrevet lidt skrå, for lettere indgreb i startkransen. Er der nogen derude der har prøvet denne løsning??. Eller evt andre løsninger. Venlig Hilsen Benny
http://www.ccworks.org/portal.php?page=8&sid=494a2df12b48a1e8fdca8ae0e7bfb752


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Virago starter
  • #1   23. nov 2008 Det er et skod starte system de har mont på den model, prøv at kik på virago klubben hjemmeside. eller søg lidt på nettet. jeg mener der er en fynbo der har opfundet en løsning der dur og holder.
    MVH:KP


  • #2   23. nov 2008 Det er en skod starte.
    Jeg har kørt på en i mange år, den har lige rundet 100.000 og den er altid kommet igang, men lyder mega dårlig, selv da den var helt ny, så lev med det.


Kommentér på:
Virago starter

Annonce