609 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
2 Svar
Julehygge.. Julehygge..
Har hørt en lille mus hviske om at der er varm juleglögg og lune æbleskiver hos Svendborg Mc idag til kl.16 og imorgen søndag også til kl.16, har ingen anelse om der er gode tilbud eller ej, men kender jeg dem ret så kan man altid lokke noget godt ud af dem dernede..
Ellers kan man da altid komme for æbleskiver og glöggen...
0 synes godt om
apr 2006
Følger: 37 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 1.088
Min knægt på 17 købte for ca 1 md siden en Ninja 250 af en privat i Svendborg, som var reg.f.g i April 08 som havde kørt 3700 km.. Nyprisen skulle være omkring kr. 52.000 og vi fik handlet os frem til en fornuftig pris og tog mc´en med hjem. Ved gennemgang af papirerne opdager jeg at mc´en står til en pris af kr. 40.000 + kr. 7500 (service km 1000 og km 7000) + lev, lås mm Ialt kr 52.000. Det er mildest talt næsten dokumentfusk og omgåelse af reg. loven. Men fred være med det, efter papirerne var der jo betalt et sevice km 7000, som ikke var udført endnu. Jeg mailede til dem og fortalte at vi ville komme sommeren 09, og få udført det betalte service. Jeg fik besked tilbage at aftalen kun galt i 08. Jeg svarede tilbage at hvis han ikke ville overholde den indgåede skriftlige aftale, som forøvrigt ikke indeholder en tidsfrist, så ville jeg gå videre med hele sagen, men forøvrigt kunne jeg slet ikke forstille mig det af en prof. forhandler. Der blev svaret tilbage at de ville udføre servicen til sommer. Nu planlage hele familien faktisk en tur til det sydfynske, hvor vi alle kunne få udført service, mens vi fik set Svendborg. ( har 2 mc´er mere ) - jeg har aldrig fået svar tilbage om de gider at udføre det eller hvad prisen er. - underligt i disse tider.............
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 237 Svar: 2.952
Julehygge..