{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

Jan S
Jan S
Tilmeldt:
3. maj 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

MCRejse til USA 2010 kyst til Kyst {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at lave en drømmetur til USA. Turen bliver skemalagt til slutningen af april 2010 vi skal være 25 cykler for at kunne opnå en billig pris for alle på turen og det ser ud til at det ikke bliver noget problem da der allerede er 17 forhåndstilmeldinger. Turen bliver fra Orlando til LA med en afstikker til Grand Canyen, monument valley, mexican hat og et ophold i Las Vegas. Men turen er spækket med alle de bedste håndplukkede steder tværs over USA. Der vil blive afholdt et informationsmøde om turen her i foråret i Fredericia hvor alle interasserede vil blive inviteret. Hvis turen fyldes op som vi regner med vil udgangspunktet for kyst til kyst turen være ca. d.kr 29.500.- pr.chauffør i db-værelse og ca. 10.000.- mindre for en passagerer, (afhængig af kursudsving på valutaen mv.) prisen indeholder følgebil, alle hoteller, fly, mc-leje med kaskoforsikring ved USA største udlejer hvor cyklerne max. er 2 år gamle. Og med det udgangspunkt har jeg sammensat en tur dag for dag i 22 dage(3uger). Hvis der er andre der har interesse for turen bør de kontakte mig hurtigst muligt på usaturen@sol.dk

Mvh. Jan


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MCRejse til USA 2010 kyst til Kyst
Kommentér på:
MCRejse til USA 2010 kyst til Kyst

Annonce