{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

- Tic Tac'en -
- Tic Tac'en -
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Regler om banerace? {{forumTopicSubject}}

hey her for noget tid siden var der en på bilgalleri der spurgte om jeg ville bytte min bil til en bane motorcykel... og må indrømme det virker fristende... men nu er det jo sådan at jeg ikke har noget mc kort endnu (uheldigvis) men må man godt køre på bane alligevel?
har siddet og googlet det i godt 45 minutter nu og ka ikke finde nogle love om det så er der nogle der kan svare?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regler om banerace?
  • #2   25. maj 2009 så tror jeg vidst bare jeg bytter med ham hvis han stadig vil... for syns da helt klart at det lyder sjovt... og så fylder de jo en del mindre end en bil :P... mange tak for svaret smiley

• #3   25. maj 2009 Byt den dyt...

Du skal "bare" lige huske, at du ikke kommer på en bane uden alt gearet på..
    Det er jo lige "ca. 10klik" oveni... c",)

vh. Rass

• #4   25. maj 2009 og så skal du måske lige overveje, at der ikke er betalt afgift på en bane MC men det er der måske på din bil? Bare lige noget der skal tænkes over syntes jeg.. smiley

• #5   25. maj 2009 Jeg er ikke gammel nok til kørekort.. men kører alligevel.. ingen problemer

• #6   25. maj 2009 wtf? har det med sagen at gøre at du er sådan en badass lasse S? pffff!!!!

• #7   25. maj 2009 X3 - hvis du nu satte dig lidt ind i sagerne inden du giver folk en sviner - ville du kunne se at det Lasse S kører er race

• #8   25. maj 2009 Og???? hvad har det med sagen at gøre? pfffff

• #9   25. maj 2009 - Tic Tac'en -
    Og så skal du lige huske, at du skal ha' en bil til at fragte MC'en rundt til det store udland (sverige, tyskland osv.), hvor banerne er...

• #10   25. maj 2009 Han spørg om der er problemer med han ikke har kørekort , da han sikkert at gammel nok til kørekort men ikke har taget det endnu.
    Og hvis jeg fx. kun er 17 år, og ikke har problemer med det burde han slet ikke have problemer. Bare det jeg prøver at sige..

PFFF..

• #11   25. maj 2009 tak for alle svarene... jamen jeg er 20 år og har bil kørekortet men ikke noget mc kørekort og ville bare vide om manglen på mc kortet ville sætte en stopper for tankerne om at køre banerace...
    og jeg har allerede læder jakke med albue, skulder og underarms beskyttere og handsker med kevlar kno beskyttere... og selvfølgelig en hjelm smiley

men der er ingen afgift på den bil jeg har stående men det er jo ligemeget når der også er tale om en mc uden afgift

• #12   26. maj 2009 Husk også støvler og bukser smiley

Så passer det jo fint, hvilken cykel er der snakke om?

• #13   26. maj 2009 helt klart... ska fandme ikke ha slebet røven af hvis jeg ryger på skjoldet :P... eller fødderne for den sags skyld...
    men ved ikke rigtigt hvilken cykel det er endnu... min bruger på bilgalleri blev frosset inden jeg fik svar fordi jeg havde oprettet 1 annonce i salg og 1 i bytte... det var der en admin der ikke kunne ta... er jeg den eneste der syns det er fair når der ikke er noget der hedder Salg/Bytte?

• #14   26. maj 2009 Ja, det er sku nok ikke så rart smiley

- Nå okay.. Ja det lyder ret åndsvagt, sys også det er fair.

• #15   26. maj 2009 ka kun forestille mig at det føles lidt øv...
    godt nok... var sq begyndt at tro det var mig der var åndsvag smiley

Kommentér på:
Regler om banerace?

Annonce