{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tur til Østrig
  • #1   9. jun 2009 Ta autotoget så du slipper for betonstien

  • #2   9. jun 2009 Vi skal til Østrig næste år i maj. Vi tager autotoget fra Hamborg-München, for at undgå al det motorvej. Hvis man vil køre, skal man min. sætte 2 dage af til turen derned. Det er trods alt omkring 1200 km., så én overnatning må være minimum.
    Vi har 7 dage i Øsrtig. Tror det kommer til at passe. Vi skal bo på et hotel kun for bikere smiley


  • #3   9. jun 2009 Lars K, Hvis I kun er afsted en uge, vil køre ad motorvejen, så ville jeg tage strækket på én dag med nogle gode pauser ved optankning. Der er ingen grund til at spilde 4 ud af 7 dage på en kedelig motorvejstur.

  • #5   9. jun 2009 Hvis du er til Hårnålesving er Gross Klöckner (2500 m) HochalpenStrasse, Hochkönig m.m. et besøg værd. Og hvis du er rigtig glad for hårnålesving, skulle du tage en smut til de italienske Dolomitter, Europas flotteste og mest spetakulære bjergpas. De Tre Tinder, Dolomtternes berømteste udsigt, bjergpas med vidtstrakte udsigter, klaustrofobiske slugter, åbne dale - og ikke mindst sving, sving og atter sving.Her kan du overnatte i f.eks. Arabba. Her er Sella runden absolut også en køretur værd. Krævende kørsel pga de mange bjergpas og hårnålesving, men en god oplevelse. God tur :o)

  • #6   9. jun 2009 Smag og behag. Jeg har prøvet begge dele flere gange. Er det solskinsvejr hele vejen, er det ingen sag. Hvor imod kørsel i mere eller mindre konstant regnvejr er træls.
    Biltoget stiger du der imod ombord på om aftenen, drikker en pils eller to, kravler i køjen og vågner udhvilet op næste morgen til varm kaffe og rundstykker og triller de sidste ca. 100 km til Østrig.


  • #7   9. jun 2009 www.mc-ferie.dk

    Det er sidste chance i år for at køre med på Kaares ture. Tjek mit fotoalbum fra sidste år.


  • #8   10. jun 2009 tak for de fine svar.

Kommentér på:
tur til Østrig

Annonce