1.117 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP....oprettelse af klub???? {{forumTopicSubject}}
Hey alle mc-fans... er der nogle af jer der kan give et hint eller hjælp til hvordan man opretter og regitrerer en klub?? jeg har søgt som en gal på nettet... på forhånd tak... mvh. kawasaki-pigen michelle
aug 2007
Følger: 38 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 923
aug 2005
Følger: 51 Følgere: 49 MC-er: 3 Emner: 73 Svar: 781
jun 2005
Følger: 110 Følgere: 109 MC-er: 4 Emner: 71 Svar: 927
apr 2006
Følger: 26 Følgere: 31 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 644
Så det kunne jo være en swingerklub der skulle oprettes
feb 2008
Følger: 22 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 107 Svar: 1.055
HJÆLP....oprettelse af klub????