{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.487 visninger | Oprettet:

Mosten Race Day om en uge {{forumTopicSubject}}

Mosten Race Day 09
“The Best Rock`n Race show”
In Denmark
Dragracing, Rock`n Roll, Babes and Beer.

Mosten MC er nu klar, med 16. udgave af Mosten Race Day, som løber af staben d. 3.-4.-5.-6. september 2009.
I år vil det blive endnu vildere og endnu federe for jer som deltagere og publikum.

Mosten MC gasser op for Race Day 09 torsdag aften den 3. september i teltet, med det legendariske band ”Ten Years After”, kraftigt opvarmet af The Mothership.
Ten Years After kan præsentere 4 af originalbesætningen, fra tidernes morgen, hvor det virkelig gik løs med I`m Going Home, og alle de andre fede numre. Trods de mange år på bagen har de ikke mistet energien, de vil trykke den af til Race Day, så man skulle tro, at vi var tilbage i hippi tiden på Woodstock Festivalen, hvor de gav den hvad remmer og tøjler kunne holde.
Fredag er der boogie blues, Dr. Feeldgood og band vil give den gas i teltet, så duggen vil stå ned fra teltdugen, som var det silende regn. Når dampen har lagt sig, vil der igen gives fuld skrue med HPDH band, her vil publikum igen får pulsen op i det høje felt, og dansegulvet blive trampet fladt.

De var der for år tilbage, de var der sidste år. Lørdag er der dømt engelsk skoleuniform med Back in Black, krudt og kanoner og den fedeste rock fra AC/DC.
Hvis man ikke lige vidste det, kunne det ligeså godt være den ægte vare.
Disneyland LAW slutter lørdagen og Race Day 09 af i teltet med god gedigen Disneyland After Dark, her vil de fleste sikkert også kunne nikke genkendende til mange af de numre, de vil præsentere for jer.
Mosten Race Day Music Awards afholdes igen i ”Hall of Rock” hvor op comming band kan trykke den af, og vise publikum og dommerne hvad de kan præstere, der er 16 bandt tilmeldt til dette års Awards, og vinder bandet, får en kontrakt til Mosten Race Day 2010, samt en flot Awards pokal. Musik Awards`` en kører fra fredag kl. 11.00 til kl. 02.00 og lørdag fra kl 11.00 til kl. 02.00.

DRAGRACING.
Aldrig før har så mange race teams vist interesse for den lille strækning i Bodeenge, og tilmeldt sig til at køre Dragracing på ”Mosten Raceway”.
Strækningen er kåret som top 6 blandt Europas bedste Dragracing baner og den er kendt i dragracing kredse vidt omkring.
Professionelle Race Teams fra Belgien, Holland, Tyskland, England, Sverige, Norge, Finland og selvfølgelig Danmark, er blandt de tilmeldt teams i de 12 klasser der køres i.
I den størst motorcykel klasse, Top Fuel Bike, har vi endnu engang Ian King på banen, som i 2008 vandt titlen ”Kongen af Mosten” en titel som går til dagens hurtigste tid, og med en guld krone som vandre pokal, vi må se om den skifter ejer i år.
Der er tilmeldt mere end 20 Super Twin Bikes og 15 Top Gas Bike som alle ligger i den heftige ende af Dragracing sporten. Ud over de nævnte klasser, har vi Old School, hvor cykler af ældre årgang kan deltage, to Harley klasser, Junior Drag Bike for de helt unge, der med deres tunede scootere kan få testet deres gøren og kunnen på banen, Super Gas og Super Competition og Åben drag, som er for høj potente japanske motorcykler., en Outlaw Street 10,5 klasse, for toptunede amerikaner biler, som kan kører under 10,5 sek.
Der køres en Top Fuel og en Topdoorslammer Shootout, som i sin enkelthed går ud på, at få den bedste sammenlagt tid af to og 5 gennemkørsler. De kører i hver klasse om en præmiesum på 50.000 kroner. Så mon ikke de går til stålet.
Lørdag eftermiddag kl. 14.00, vil vi igen indhylle alt og alle i dækrøg, når vi atter sætter fælles kurs mod vores velfortjente plads i Guiness Rokordbog, med den største fælles Burnout. I 2008, nåede vi op på 96 deltagere i forsøget, og vi skal op på 250 for at komme i bogen, så der er lang vej endnu, men vores delmål er at stikke Race Day 2008 rekorden.
De gale Finnere Miko og Heidi køre i den kun 6 m store tennisbold ”The Xtreme Globe” med 70 km i timen, de kører på kryds og tværs af hinanden inde i bolden, alt imens deres makker Nick får sig en smøg midt i globen, det er vildt.
Der vil være masser af muligheder for overnatning på områderne omkring Mosten MC, som noget nyt har vi lejet et koncept fra Skanderborg Festivalen – ”Tenthouse” er du ikke til telt, så er dette en mulighed se www.Mosten-MC.dk.
Race Day byder på amerikanerbiludstilling, udstilling af trucks, udstilling af mc, testbænk for motorcykler, helicopter rundflyvning, opvisning af puls-jetmaxi, jet car, boder med alskens tilbehør til mc-kulturen, og naturligvis også masser af mad og drikke til de mange tusinde, der ligger vejen forbi Mosten denne weekend, bl.a. er der en bod med sund mad og en Restaurant hvor du kan spise hvad du kan i 55 min.
Konceptet med en blanding af seriøs motorsport og forrygende underholdning, er med til at gøre Mosten Race Day til en tilbagevendende succes, denne cocktail har Mosten MC satset på siden det første Race Day for 16 år siden. Glæd jer, det bliver heller ikke kedeligt i år.
Som så ofte før, en opfordring til alle, støt arrangementet og fyld bagagen med solskin og godt humør, frem for dåseøl og sorte skyer. Tak.
Alle er velkommen, børn under 12 år er gratis iflg. med voksne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mosten Race Day om en uge
  • #1   28. aug 2009 har sku ikke råd til at komme ind,

    en endags billet


    og en

    sidde plads og en øl. det er over 500 kr bare for det ...

    ja jeg syntes det er pisse dyrt....

    jeg spørge jer hver år om man ikke kunne lave en dags billettet til lidt mindre penge.. der er mange der kun kan komme en dag pga arbejde osv, så en billet der løber en dag fra kl 10 til ca kl 20 ville for mange være super..og kunne sikkert strikkes sammen... og mange det ikke kommer nu pga af dette ville komme og i ville på bund lingen få en størerr indtægt...

    dette er bare min mening

    godt race..... mvh


  • #3   28. aug 2009 nej det kan godt være at det vil blive svært at holde styr på.. men på den anden side hvis man kan fra dag til dag kan det andet måske også.. men pyt med det jeg dropper det bare . .

    pga

    den eneste dag jeg kan pga job er lørdag fra kl 10 til 20. så er 300 kr for at komme ind lige i over kanten syntes jeg... havde det været 100-150 var jeg suset afsted.... men fuck det, jeg må bare undvære . .

    mvh


  • #4   29. aug 2009 Tro mig det er alle pengene værd

    Men det er rigtigt som der bliver sagt , man kan ikke lukke folk ind på pladsen om Torsdagen og så ellers jagte dem der ikke har betalt hele weekenden , de har prøvet på alle mulige løsninger , men ikke fundet løsningen endnu


  • #5   29. aug 2009 300,- i entre, de må sku da være bindegale?

  • #7   29. aug 2009 Ja dem der har været der synes det er OK pris , og modsat

    Bare det at høre en se en Top Fuel 1 gang er pengene værd

    Kan kun sige Hmmmmmm


  • #8   31. aug 2009 Løsningen for 1 dages billeter ligger da lige for.
    Man kommer lørdag og betaler for en billet/armbånd. Når man tager hjem om aftenen får man sit armbånd klippet af og får 150 kroner tilbage.


  • #9   31. aug 2009 Simon (Århus)


    Det var da en ide...... men de reagerer ikke når man forslå eller spørger ind til noget der omhandler sådane ider, også selv om de vil jo få mange flere besøgende på den måde . .


  • #11   1. sep 2009 Ja jeg er også en seriøs kandidat til at melde fra, men snupper den nu nok alligevel, men næste år tvivler jeg stærkt
    . Skær ned på lidt af alt det gøgl og byfest, som feks. tivoli og jeg ved ikke hvad, og skær ned på prisen også, Weekenden løber hurtigt op i 2k og det er sgu for meget .


  • #12   1. sep 2009 Racefan R
    han
    kommer igen i år kun med reklame omkring dette mosten race og det der sker i bellacentret... og er så ikke på i en rum tid, og han kommer så først på igen når der skal lægges en ny reklame.... ( mener jeg ) så han- de læser slet ikke vores godr råd.... hæ hæ hæ hæ ... jeg tror sku også de er pisse lige glade,

    mvh


  • #13   1. sep 2009 Hvad siger vejrudsigten ?

  • #14   1. sep 2009 dmi siger regn vejr

    www.dmi.dk


  • #16   3. sep 2009 Jeg vil mene at prisen er meget fair...
    hvis man vælger at sætte prisen ned til eks. det halve, vil måske betyde at de bliver nød til at nøjes med at have fære at de aller ypperste maskiner (læs topfuel) disse folk kommer altså ikke rejsende fra gud ved hvor langt fra (norge-englang-tyskland) for at give den gas for at have mulighed for at vinde en første præmie på 2500 kr....
    Nej der skal altså nogle kroner på bordet for at få disse folk til at komme...

    en anden ting er jo alt det der gøjl / tivoli, jeg bifalder det heller ikke, men hvis det er med til at holde hele arangemanget oppe så fred være med
    det...

    Jeg kommer... (bare det at der er udsigt til at se/hørre en topfuel startet)
    håber at de som tager til mosten, vil få et fedt og hyggeligt træf..

    Mvh. Kenneth


  • #17   3. sep 2009 kenneth H
    jamen... jeg er ikke uenig med at der skal guld på bordet...
    men efterlyser at man kan købe endags billetter... hvis man kun kan være der en dag... er det ikke en god ide.. personligt kan jeg kun være der en dag i dagtimerne..... og syntes derfor at en døgn billet med morgen mad er lige meget nok at skulle betale... you see
    og jeg er sikker på at mange andre med samme tids problem vælger mosten fra pga at man ikke kan købe dags billet. og derved gå de glip ag mange besøgende.. dette er min mening

    mvh


Kommentér på:
Mosten Race Day om en uge

Annonce