915 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

supermotard bane på fyn supermotard bane på fyn

der arbejdes på at få et motoranlæg op og stå i odense ville lige høre om der er stemning for at der også kæmpes for det også skal kunne bruges til supermotard smiley
vis i er medlem af nogen form for club der har med det at gøre vil jeg rigtig gerne høre fra jer mvh. Rasmus Urup

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  supermotard bane på fyn
  • #1   19. okt 2009 det ku´ da være fedt!!! godt nok lidt langt fra der hvor jeg bor ( Randers ;()
    men nu kommer jeg på stor motard næste år og det kunne da være fedt at komme til Fyn, hjemstad for Andreas Mikkelsen ( supermotard KONGEN)

mvh janick

• #2   19. okt 2009 fuld opbakning herfra... hurtigere end at køre til Aalestrup....
    Fedt initiativ!

• #3   19. okt 2009 Jamen giv den gas..

Nu er dette nok ikke stedet at få fat i flest mulige Supermoto kørere.

Men tro mig, de seriøse og vedholdne indenfor sporten, har forsøgt sig med alle muligheder på fyn.

Hvis i skal have hjælp til miljø godkendelser mm, så er Steen Fredsøe manden i skal have fat i.

• #4   19. okt 2009 ja jeg har prøvet at fange ham i dag , for det er nok ham vi skal have med vis det rigtig skal lykkes. der er snak om et helt nyt anlæg, så nu er chancen der vis vi ellers for lagt nok pres på odense komune . så håber sku på det lykke at få en bane til fyn

• #5   19. okt 2009 Ras:

Et helt nyt anlæg?? det er sku noget af nogle ambitioner i har der..

Man har i MANGE år forsøgt det samme i Korskro ved Esbjerg.. Og der er nogle MEGET pengestærke folk med også.

Det er altså ikke noget Odense kommune bare lige selv kan bestemme..

Prøv lige at google korskro og motorsportsanlæg, bare lokalplansændringen fylder 20 sider.. dertil kommer VVM redegørelsen..

Et sådan projekt kræver år, og alene papirarbejdet vedr. sådan et projekt koster millioner. og en masse lobbyarbejde.

Misforstå mig ikke, fint initiativ, men det der er altså ikke noget man gør på hobby basis..

• #6   19. okt 2009 Er der ikke noget med at man er ved at skulle lave et anlæg i Aalestrup? Har kommunen ikke givet grønt lys til dette projekt?
    Jeg har sendt et tlf nr. til Frank som skulle være tovtrækker på dette projekt.
    Mvh.
    Lars

• #7   19. okt 2009 det er morten villum fra søndersø gocar club, jeg har snakket med og her er smakke om en såkaldt gocart bane som også skal kunne bruges til bla. også motard . men det svære nok ikke en bane som knutstorp eller andre rigtig skøne baner, da det nok er rigtig at det ville være meget svært at få grønt lys for sådan en bane på fyn. og det er rigtig at der i lang tid har været snak om en rigtig bane ude ved korskroen som ikke rigtig er blevet til noget

• #8   19. okt 2009 og tak lars prøver at fange ham i løbet af ugen

• #9   19. okt 2009 Okay så er jeg med..

Men igen, det er Fredsøe som er manden med indsigt i miljøgodkendelser.
    Ham og så et par inde ved DMU.. Bla Henrik oppe fra Aalborg.

Ved at Frank også er ved at have en del indsigt. Men mener nu han er indblandet i Nørresundby.

Aalestrup er jo det nærmeste vi kommer en TT bane.. Der lukker man bare byen af når vi skal køre race smiley

• #10   24. okt 2009 Nu er det jo sådan at der allerede ligger en VVM undersøgelse til et Motorsports anlæg i Odense... lige ved siden af lufthavnen... og pengene var også beviliget til et sådant anlæg... desværre valgte odense kommune at bruge pengene på at overdække Cykelbanen i stedet for.... Hvilket jo er lidt svært at forstå....

SÅ god kendelsen er der... bare skaf pengene så er i kørende..

Øster

• #11   7. apr 2012 Selvom dette er en gammel tråd...

Ras. : Du har talt med en fra Søndersø gokart klub om en ny bane?! ... talte I ikke om muligheden for at køre den superlækre gokartbane de allerede har i Søndersø? http://g.co/maps/b2d3m

Kommentér på:
supermotard bane på fyn

Annonce