1.155 visninger
|
Oprettet:
Bustur til Louis {{forumTopicSubject}}
Hey
Ved i om der er nogle mc-butikker eller andre der arrangerer busture til nogle af Louis butikkerne i Tyskland? fx den store i Hamburg.
Det behøver ikke være snart, bare inden april 2010
Mvh
Stefan
jun 2008
Følger: 80 Følgere: 61 Emner: 214 Svar: 1.679
Mvh
Yanks
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.735
jul 2007
Følger: 121 Følgere: 103 MC-er: 5 Emner: 64 Svar: 591
Næh du.. find en gut med en varevogn og smut forbi grænsebutikkerne på vej hjem.. sælg det øl og sprut der er tilbage når du kommer hjem og turen er betalt..
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 490 Svar: 11.661
dec 2005
Følger: 14 Følgere: 11 Emner: 33 Svar: 1.735
@ Allan. Det vil jeg lige se nærmere på. Tak.
maj 2007
Følger: 31 Følgere: 84 MC-er: 10 Annoncer: 45 Emner: 240 Svar: 1.299
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 100 MC-er: 15 Emner: 226 Svar: 3.238
(link fjernet)
nov 2008
Følger: 30 Følgere: 18 MC-er: 6 Emner: 55 Svar: 1.352
Den er gemt.....
M.v.h.
Kim
Bustur til Louis