{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.596 visninger | Oprettet:

nyt setup i RPM-Racing {{forumTopicSubject}}

hvad syntes i :-).

RPM-Racing tilbyder nu udlejning af baneracere . Samt evt instruktør .

Du kan hos os leje en Yamaha R6 årg 2008 og blive fragtet til en hvilket som helst bane og hjem igen .Det eneste du skal medbringe er dig selv, og personligt udstyr/dragt osv .

Du kan OGSÅ leje en RPM instruktør der vil følge dig rundt på banen og optimere dine færdigheder over hele dagen/dagene .

Hvordan ! .
Du ringer til os og vi finder sammen en dato der passer, og derfra er det os der søger for resten .

Vi kommer efter dig på din hjem-adresse, og kører dig til den bane der skal køres på (eget valg) .
Om du har valgt at leje KUN mc, eller om du vil ha´ din egen instruktør med også ændre ikke det store . Den person der kører dig til den pågældende bane er til stede for dig HELE tiden .
Det eneste DU skal tænke på er at køre mc . Vi sørger for at tanke ,skifte dæk osv osv .

Der kan som maximum tilmeldes 2 personer til dette pr tur . Vi er på den måde sikre på at kunne give dig/jer alt den tid i ønsker . Og vi er der 100% kun for dig/jer .

Prisen vil afhænge af afstanden til banen, og den enkelte arrangørs pris for selve ”billetten/billetterne” .
Instruktørens plads/billet er incl i basispriserne ! .

Basis pris for 1 mc pr dag 2200kr .
Basis pris for 1 mc samt 1 instruktør med mc pr dag 4600kr
Basis pris for 2 mcère samt 2 instruktøre med 2 mcère 9000kr

I basis priserne er der medregnet benzinforbrug og dækslidtage osv .

Dertil kommer så oveni, priserne på ”pladserne” samt kørepenge for alle km OVER 100 km .
Prisen pr km efter 100 km er 5.00kr pr km .
Enhver bro eller færge der evt er påkrævet for at komme til destination er ligeledes også en pris der kommer oveni basis priserne .
Bemærk at tager man ”pakken” (2 mcère samt 2 instruktøre med 2 mcère) så er der brug for 2 biler til transporten !!.

Et fiktivt eks :
1 mc samt 1 instruktør 1 dag på knutstorp .
Basispris 4600kr
1 plads på arrangementet a 1200kr
Afstand 200 km .100km ER incl .Dvs 100 km skal der betales godtgørelse for a 5,00 kr pr km = 500kr .
Broafgift tur/retur 500kr
I alt 6800kr . incl moms .



Vi laver naturligvis en færdig pris til dig/jer som du/i kan takke ja eller nej til, inden vi laver en bindende aftale .

Der kan tilkøbes en forsikring der dækker ved styrt/skade på motorcyklen .
Denne forsikring koster 1500 kr pr dag og fungere som en kaskoforsikring .
Vælger man IKKE at tegne denne forsikring er det personen der står for lejen af den pågældende mc der hæfter for skader .
Mindre styrt der kun medbringer ridser i lakken koster 500kr hvis man ikke tegner forsikringen .


Har du evt ANDRE ønsker end vores tilbud, så kontakt os , så skal vi forsøge at lave dig en pris/tilbud .

Er du i tvivl om noget så ring endelig .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nyt setup i RPM-Racing
  • #1   5. dec 2009 Syntes det er et rigtig godt tiltag

  • #2   5. dec 2009 Godt setup, men dårligt med reklame for sin egen butik på forum.

  • #3   5. dec 2009 slap da af smed .

    Jeg har endda undladt at smide et link til hjemmesiden .
    Regnede ikke med der var nogen der fik ondt i røven over lidt info !!.
    Men der tog jeg åbenbart fejl .


  • #4   5. dec 2009 Jeg har ikke ondt i røven. Jeg skriver det er et godt setup, men jeg syntes ikke der skal være forskel på når andre reklamerer for deres butik og andet, så bliver de haglet ned.

  • #5   5. dec 2009 som sagt så har jeg ikke lagt et link til nogen hjemmeside hvordet kan købes .
    Som jeg ser det er det derfor en information til mc folket .

    jeg må IKKE smide link til min egen butik men jeg kan ikke se nogen steder at jeg ikke må omtale den !.


  • #7   5. dec 2009 Super initiativ, den slags kan der kun komme for lidt af... Hvad med muligheden for kun at leje instruktør hele dagen? Altså en form for racingschool, hvor man møder på egen mc... Tror også det kunne fanges mange interesse...

  • #8   5. dec 2009 Thomas . Det var da da en god ide .
    Det vil jeg gå videre med straks .

    Jeg har i tankerne at indkøbe mig et par sæt bike to bike så man konstant kan være i kontakt med sin instruktør . og de ville jo også kunne bruges med den ide !.


  • #9   5. dec 2009 hehe...du ser det som en ren information til folket. Den var sgu god:-)

  • #10   5. dec 2009 klap nu i Smed og lad være med at spamme en seriøs tråd

  • #11   5. dec 2009 Superfedt koncept :o)

  • #12   5. dec 2009 godt at se at der er nogle der tænker bare lidt videre i stedet for at går op i om det er reklame eller ej.

  • #13   5. dec 2009 god ide, var med RPM 2 gange sidste år, regner med mindst 3-4 gange (2 dage) her i 2010.
    ses når dagene igen runder de 10 timer....


  • #15   6. dec 2009 Tak for jeres input .

    Det er klart noget jeg vil følge op på det med udlejning af instruktøre .


  • #16   6. dec 2009 Rigtig godt initiativ præsi. smiley

  • #17   6. dec 2009 Kommercielt salg i forum er ikke tilladt. Uanset om du linker eller ej.

    Såeh...


  • #18   6. dec 2009 Mon ikke der efterhånden er gået så lang tid at denne tråd ville være slettet HVIS den var imod reglerne her på siden .


  • #19   6. dec 2009 Jo, for alle ved jo, at alle indlæg der strider mod brugerbetingelserne bliver fanget og slettet, det er da klart.

  • #20   6. dec 2009 åhhhh . ja lad os da endelig starte op igen .

    Hvis du har et problem så henvend dig til en hjælpeadmin .
    Du kan lege nok så meget politimand uden du kommer nogen vegne .De eneste der kan gøre noget ved sagen hvis der ER noget ,det er hjælpeadmins .



  • #21   6. dec 2009 Ja, lad os kalde hinaden alt muligt, istedet for at holde os til fakta. Det er nok vejen frem.

    Jeg har ikke et problem. Det ville jeg nok have, hvis jeg havde betalt for en annonce på siden. Kan du se pointen?


  • #22   6. dec 2009 Sjovt så mange hjælpeadmin aspiranter der er herinde...

  • #23   6. dec 2009 lars . Her er lidt godnatlæsning .
    Og kan du så sove rigtig godt nu .

    2.5 Annoncer og reklame i Forum
    Det er ikke tilladt at annoncerer i forumet; her henvises til marked. Ligeledes er reklamer for markedsannoncer ikke tilladt i forumet.

    Forumindlæg hvori der prøves at sælges ulovlige varer, så som ulovligt fyrværkeri, hælervarer og lign. vil blive slettet uden varsel og brugeren politianmeldt.

    Det er heller ikke tilladt at reklamere for f.eks. hjemmesider i forumet på MotorcykelGalleri.dk. Skriv derfor altid under med dit navn og ikke din hjemmeside adresse, da det kan opfattes som reklame eller spam.

    Det opfattes ligeledes som reklame såfremt man indsætter links eller henviser til andre sider, hvor brugeren selv tjener noget – det være sig direkte eller indirekte. Her kan der være tale om rigtige penge, tjenester, virtuelle kreditter eller noget andet.

    I ovenstående tilfælde forbeholder MotorcykelGalleri.dk sig retten til at slette indlæg. Ved gentagne overtrædelser, vil din brugerkonto blive frosset og i tilfælde af grove overtrædelser vil din brugerkonto blive lukket.



  • #24   6. dec 2009 og jeg henviser gerne .

    "Skriv derfor altid under med dit navn og ikke din hjemmeside adresse, da det kan opfattes som reklame eller spam."

    Netop min hjemmeside er SLET ikke skrevet en eneste gang .


  • #25   6. dec 2009 Prøv 4.2 om kommercielt salg.

  • #26   6. dec 2009 og til slut så kan jeg da meddele at kommercielt salg i MARKED ikke er tilladt .

  • #27   6. dec 2009 lars . jeg gider ærlig talt ikke at blive ved .

    Jeg gentager gerne .

    Hvis du har et problem så henvend dig til en hjælpeadmin .
    Ellers så må du gerne stoppe med at blande dig i denne tråd.


  • #28   6. dec 2009 Du har ret i at 4.2 kun omhandler markedet. Men 2.5 forbyder annoncering i forum. At du ikke mener du annoncerer er jeg ikke enig med dig i. Og så er den næppe ret meget længere.

  • #29   6. dec 2009 at du ikke er enig i de skrevne regler er jeg som sådan fuldstændig kold over for lars . jeg følger det de har skrevet til punkt og prikke ,og skal vi så ikke sige den ged er barberet en gang for alle .

  • #30   6. dec 2009 Præsi du henviser jo selv til det;

    "det er ikke tilladt at annoncere i forummet" Slut prut!

    Det pisser mange (og i højeste grad mig) af, at administrationen af MCG er så fucking vattet og inkonsekvent, at nogle kan reklamere ligeså tosset de vil, mens andre blot skal antyde, at de har relationer til et kommercielt foretagende, der har noget med motorcykelverdenen af gøre - og så blir deres indlæg slettet + der havner en PM, hvor der henvises til selvsamme reglement. På trods af, at man betaler for annoncer på MCG hver eneste måned og dagligt må se til, mens andre kan lave alle de numre de har lyst til!

    Jeg tog konsekvensen og skiftede brugernavn, slettede mine mc'er og fjernede mine faste annoncer på sitet - Fuck konsekvenspædagogikken på MCG! Hvis i virkelig vil håndhæve reglerne, der er fastsat, så syntes Jeg ærlig talt I burde handle konsekvent og proffessionelt!

    Mvh. Jeans smiley


  • #31   6. dec 2009 Du læser mit indlæg forkert - jeg er ikke enig med DIN fortolkning af reglerne. Jeg skrev ikke noget om, hvorvidt jeg var enig i selve reglerne.

    Slut herfra - det fører ingen vegne anyways.


  • #32   6. dec 2009 Det er sku da ikke forbudt, at orientere om nye tiltag... Ellers skal i jo også huske at råbe højt, hver gang en mc klub eller forretning nævner at de holder åbent hus...

    Folk går dælme i små sko...


  • #33   6. dec 2009 "det er ikke tilladt at annoncere i forummet"

    og det gør jeg heller ikke . jeg informere .
    Hvis jeg havde annonceret så skulle der iflg reglerne ha´ været smidt et link og det er der ikke .

    mvh chris


  • #34   6. dec 2009 lars .
    Du startede selv det her op så du får lige svar på tiltale .

    Min fortolkning af reglerne !!. jeg har kopieret reglerne til dig . dvs det er ikke min fortolkning men sidens fortolkning .
    At DU ikke er enig i min fortolkning betyder så også at du ikke er enig i sidens regler .

    God jul og godt nytår .


  • #35   6. dec 2009 Sidste:

    To ting er forbudt efter punkt 2.5 i brugerbetingelserne:

    1) annoncering
    2) reklamering for hjemmesider

    Det er ikke en betingelse for at forbryde sig mod nr. 1, at man henviser til en hjemmeside. Prøv at læse ordlyden af afsnittene hver for sig.

    Og NU får du ikke mere for den 25 øre. God jul og godt nytår til dig også.


  • #36   6. dec 2009 1) annoncering (Det er ikke det jeg gør . Jeg smider lidt info om et nyt setup. )

    2) reklamering for hjemmesider (det gør jeg heller ikke .Ikke ET eneste link har jeg smidt).


  • #37   6. dec 2009 jeg holder med (-: (præsi)(dækmanden) .
    det er sq ikke skjult reklame det der, men der nogle der trænger til forår og komme lidt ud.....


  • #38   6. dec 2009 der er lææææænge til det bliver sommer jacob :-D. Rigtig længe ;-).

  • #39   6. dec 2009 Præsi, du mener ikke du annoncerer!? men iflg. gyldendals nudanske, så betyder annoncere; at gøre noget offentligt kendt. Ergo annoncerer du for dit tilbud om hjælp på banedage, med informationen i dit indlæg.

    Og det er jo ikke din udlejningsforretning eller dit tilbud, der anklages. Det er udelukkende holdningen blandt MCG's admins, der kritiseres. Og måske endda også reglerne for MCG.

    For der er noget galt, når der ikke er en ensartet retning for, hvornår indlæg slettes af admins i forbindelse med reklamer og annonceringer. Enten beskytter man de kommercielle annoncører, ved konsekvent at slette alt, der har karakter af målrettet information/annoncering for kommercielle aktiviteter - eller også tilrettelægger man sitet, så der er plads til den slags informationer. Er det i virkeligheden ikke oldnordisk, at drive et site, hvor annocering forsøges kontrolleret? Google o.a. har lavet gigantiske forretninger på, netop ikke at kontrollere spredningen af informationer!?

    Mvh. Jeans.


  • #40   7. dec 2009 Helt ærligt folkens.

    Er der overhovedet nogen herinde der kan definere ordet "reklame" i forhold til "information" ??

    Fald nu ned drenge - det er jo skide god info - det er der ikke for meget af i forvejen i lille danmark - vel?

    /Thomas E


  • #41   7. dec 2009 Hej Chris

    Det lyder rigtig godt med de nye tiltag! Jeg glæder mig til endnu flere dage med RPM næste år.

    Udover det, så kan jeg ikke rigtig se hvordan du kan klassificere dette som "information til folket" og ikke reklame? Du er stifter af virksomheden og teksten er skrevet som en salgstale.

    Dertil er jeg dog ret ligeglad. Det er jo op til HA'erne og ikke brugerne at håndhæve eventuelle "regelbrud".


  • #42   7. dec 2009 hold da op hvor folk piver.
    Med den minimale fortjenelse præsi har på det her kan man sku ikke engang kalde det kommercielt.
    Hvorfor kan folk ikke bare lade være med at kigge hvis de ikke er interesserede. Prøv at tænke på hvilken kæmpe arbejde manden laver for folk kan have det sjovt syntes i skulle give jer selv et lås bag i og lade være med at være sådan en flok regel ryttere.


  • #43   7. dec 2009 Er der overhovedet nogen herinde der kan definere ordet "reklame" i forhold til "information" ?
    Thomas E hvis der er tvivl er det et problem og admins er nødt til at finde ud af hvor grænsen går.
    Men hvis i nu tog jeres briller på og ikke så jer blind på det reklamen handler om, nemlig baneracer og instrucktør, så er det er en reklame uanset hvordan i prøver at bortforklare det som "information" og at mange her på sitet har en stor interesse i det.
    Men i kan jo prøve at udskifte baneracer med brændekløver og se om dobblet moral er dobbelt så godt...?
    Jeans D rammer plet med hans indlæg.


  • #44   7. dec 2009 Endnu en god ide og et god indlæg ødelagt af MCG hyklerne, tilykke til jer, endnu en gang har i ødelagt det for os andre......

    Smållige borgersvin!


  • #45   7. dec 2009 -=Dyggi Prah=- AKA Fætter Gasarm;
    Jeg tror ikke meningen med indlæget er ødelagt! Og budskabet i indlæget er i værste fald blevet yderligere eksponeret, i kraft af debatten!

    Men Jeg vil tage dit statement til mig; Småligt borgersvin!

    Mvh. Jeans


  • #46   7. dec 2009 Fætter Gasarm: Ja så er der endnu en der ikke har forstået at holde en diskussion i et normalt sprog, men det passer nok med din alder (15 år). Men jeg vil også give Jeans 100% ret, og jeg var da også den første der satte spørgsmåltegn ved dette indlæg.

  • #47   7. dec 2009 Jammen det er jo det samme hver gang skyggerne er lange hele dagen her i danmark, så begynder folk at finde noget at brokke sig over, og det er nærmest en sport at finde fejl og andet ved folk's indlæg... Og det skal lige siges at jeg snar bliver 16!!) .... Men jeg er fuldstændig enig med bla. Jacob DUC, Præs har ikke gjort noget galt, og det er hver gang der er noget der kan være en mindste tvivl om er ber det mindste imod reglerne, så skal der males op og ned af vægene med den brede rulle. Folk har bare en fantastisk tendens herhjemme til at skulle "underminere" andres gode intentioner. Jeg syntes iøvrigt også at det er godt det præs han gør, det er da en god chance man har for at komme ud og køre for billige penge.
    Helt generelt er der for meget fnidder fnadder og smålighed over hele linien, og jeg vil da heller ikke sige mig fri for at komme med lidt smålighed og jantelovs-liderlighed en gang i mellem, men det tager lige så stille overhånd, når man ikke kan lave et indlæg før der bliver råbt ulven kommer.........
    Er det kun mig der syntes det er ved at tage totalt overhånd. Man kan jo næsten ikke engang tillade sig at skrive en hjemmeside hvor man har fået nogle gode dele uden det er reklame eller annoncering.

    Jeg er godt klar over at jeg sjældent kommer med saglige indlæg, og tit kommer med nogle ironiske og måske lidt skarpe eller provokerende kommentare, men det er jo nok mest fordi det er den nemmeste måde at få tingene igennem.

    Afslutningsvis ville jeg sige at jeg står bag præs her, og at hvis der skal gøres noget, så skal det være fra de (efter nogens mening, halv lurvens) repræsentative HA'ere.


  • #48   7. dec 2009 @ Lars L du kan da være nok så uenig, i at præsi ikke følger reglerne men da du ikke er udnævnt politi mand, her inde så kan du gøre 1 af 2 ting, enten put up and shut up eller også kan du kontakte en hjælpe admin, som præsi iøvrigt opfordre dig til at gøre.

    at du ikke vil tage imod et tilbud, om at du kan lære at køre din mc til dens grænser og ikke dine egne det er dit problem. Og det er da også fair nok at du kun vil være touring tosse.

    personligt syntes jeg, at du er smålig og bare er indebrændt, over at du ikke er kommet på ideen


  • #49   7. dec 2009 og fuck hvor var det fedt at køre MC da der ikke var alle de tosser men deres friværdi og leguster hække som de nok hellere skulle blive hjemme og se gro

  • #50   7. dec 2009 Fin ide. Men jeg har et enkelt spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på, på din hjemmeside?

    Hvilken erfaring har dine instruktører og hvem er målgruppen? Her tænker jeg om de har decideret løbserfaring, eller om det er mere henvendt til den glade nybegynder?


  • #51   7. dec 2009 Og jeg fandt lige svaret selv:

    "I 2010 Vil Daniel Bredager som er RPM-Racings ene masterkører deltage i DM på sin R6 2008 ."

    Fornuftigt tiltag.


  • #52   7. dec 2009 Fortolkning af regler - fortolkning af regler. Der er snart værre herinde end ude i trafikken...
    Jeg håber, at jeg får mulighed for at benytte mig af dit nye tiltag så snart solen skinner på tør og lun asfalt igen Præsi, for det er SUPERFEDT at du stabler sådan noget på benene!!


  • #53   7. dec 2009 Det er da på tide med noget reklame smiley

    (link fjernet)

    Jeg har været med dem 4 dage på Anderstorp i år, og har faktisk kun godt at sige om dem, og deres masterkørere. Præci er en kammerat både her, og på banerne, og så vidt jeg husker fik han da en pris for sin hjælpsomhed sidste år ved denne tid her på MCG?

    Han kommer jævnligt med nye gode tiltag og tilbud, som man kan vælge at benytte sig af, eller lade være.

    så stop dog det hyleri, og gør noget selv, i stedet på at bruge alt jeres tid på at rette på andre, det skal admin nok klare. Janteloven lever desværre stadig............

    Smutter muligvis en tur i fryseren, men en gang skal jo være den første, og hvis jeg skal reklamere for nogen her bliver det klart RPM, da de leverer varen.

    Lasse.


  • #55   7. dec 2009 jeg takker . Både for den saglige kritik af mit indlæg . og så absolut også for opbakningen af indlægget .
    Jeg vil til dato påstå at der ikke er tale om reklame men om information .
    Jeg henvender mig endda allerførst i indlægget med "Hvad syntes i " .
    Jeg kender sku da så mange af jer så jeg vil mene at i vil komme med jeres ærlige mening . kald det en lille tester inden jeg kaster mig ud i det .

    Nå men nok om det . Jeg forventer stadig at HAèrne tager affære hvis der er noget der skal tages hånd om med dette indlæg .
    Det er trods alt DEM der er dommere .


  • #56   7. dec 2009 Nu når kedlen er boblet lidt af, er det normalt gældende regler med støj, eller er det nok at have godkendte standart-potter på ? ... Eller standartpotter i det heletaget, hvis der ikke er syslet med dem ?

  • #57   7. dec 2009 Jeg er ikke helt med gasarm .
    Mener du på selve arrangementerne ?.
    Hvis ja så er der max 95DB på banerne VI har i kalenderen .
    Hvordan du holder dig under blander vi os ikke i . så længe det ikke er noget totalt hjemmefusk der ser ud til at kunne give problemer for dig selv eller andre ude på banen .



  • #58   7. dec 2009 Huum ok takker, jammen så må jeg lige kikke lidt på det smiley jeg siger tak smiley

    Jo det var på de baner der er med i kalender jeg mente smiley


  • #59   7. dec 2009 så lidt så lidt .

    Får du brug for en måling så sig til . Jeg har udstyret til at måle DB . Og det kan godt lånes ud :-).


  • #60   7. dec 2009 Ok, jeg regner klige med at starte med at smide en db killer i her over vinteren, selvom det er de orginale.. Så jeg giver lige lyd, tak præs smiley

  • #61   7. dec 2009 Bare iorden . God arbejdslyst smiley .


  • #62   7. dec 2009 En tro kopi af idemanden bag konceptet, Lej-en-racer.dk. At få andre til at køre race er en go ting, det går mig bare på at så mange kopiere hans oprindelige ide, men ingen lov strider imod dette, kun min personlige, da jeg ved hvor meget arbejde der er lagt i lej-en-racer. Men ok, det er jo så heller ikke i nærheden af Lej-en-racers koncept. onboard-video til optimering af kørsel efter hver pas, 200+ private fotos hver, komplet forplejning, komplet udstyr dragt osv, osv osv. check selv det gear main!!!! men du sparer jo også næsten det halve hos RPM. Kvalitet koster.

  • #63   7. dec 2009 Lej en racer er et langt mere udbygget koncept som der ret sikkert på ingen måde kan rokkes ved .
    Jeg kan ikke hamle op med så bomstærkt et koncept og det er heller ikke meningen .
    Som du selv skriver så kommer vi ikke NÆR i nærheden af det der fra lej en racer tilbydes . og det kommer heller aldrig på tale .
    Til det kræves der en langt større mølle der skal sættes igang OG holdes igang .


  • #64   7. dec 2009 Kim Kindvig---> Det er vel ikke mere en kopi af konceptet, end når alle de andre, laver et tilbud ligesom Chris... F.eks når KJ lejer cykler og udstyr ud..?

    Men Søborg og andre har man da også længe kunne bestille en instruktør, til en form for racingschool...


  • #65   7. dec 2009 Er jeg glad for at høre... men som sagt det er en go ting at få andre til at køre race, og når selv kassedamen i netto har råd nu så håber vi på flere kunder i fr3emtiden.

  • #66   7. dec 2009 ELLER dansk-køreteknik...



  • #67   7. dec 2009 igen som sagt det er bare min personlige holdning... jeg har fandme svedt min røv våd på de satans svejsninger, af den sonofa..... lage til traileren!! damnit

  • #68   7. dec 2009 kassedamen i netto skal da være velkommen . jeg sætter ikke folk i bås på hvad de har råd til og hvad de ikke har råd til .



  • #69   7. dec 2009 Nu ER der jo så også forskel på at ha` en stor SCANIA (Tror jeg nok det er ) og så en bette transporter martin .
    Og som du kan se så kan jeg max rumme 2 deltagere . Det er ikke lige noget der henvender sig til firmaère og den kreds af kunder som DU henvender dig til med dit koncept .


  • #70   7. dec 2009 Nu er det altså Kim du taler med chrisserman... godt nok på opfordring af Martin. Hva faen stridsøksen er da noget ude og svinge fra ham fucka'en Lars L. Han vil måske også leje cykler ud HAHA smiley

  • #71   7. dec 2009 dette indlæg handler om hvad man syntes om RPM's nye setup, personlige mening osv. Ikke en debat om hvor vidt dette er lovligt, som folk der fatter krans længere oppe tror det er... get your selves together man!

  • #72   7. dec 2009 LassePot A
    Tumbs up :-))


  • #73   7. dec 2009 Kim du hilser Martin :-D. Du kan berolige ham med at jeg ikke har planer om at købe lastbil og flere R6ère :-).


  • #74   7. dec 2009
    Det er fantastisk... trist .....


    der må være et par udblokkede anuser her på mcg . .

    : /


  • #75   12. dec 2009 Fede ideer.. Synes også det er en cool ide Thomas Vejle kom med, med noget bike school agtigt..

    Chris.. Hvis folk får ondt i røven af at du skriver om dit RPM racing herinde, så bare send en mail til mig med indput du vil ud med.. Så skal jeg da med største fornøjelse sende det videre herinde, med understregning og CAPS LOCK i brug og det hele så det ses smiley hehe...


  • #76   12. dec 2009 Boxe . Jeg skal da huske dit tilbud .Tak smiley .


Kommentér på:
nyt setup i RPM-Racing

Annonce