610 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Tur-arrangører Alperne Tur-arrangører Alperne

De to sidste somre jeg har været afsted med Kaare fra Zell am See. Det har været fede ture i godt selskab.

Derfor tænkte jeg lige at høre galleriet her, om der er nogen alternativer i samme kaliber? Jeg har hørt at Henrik Tangs ture er ren morfarkørsel med overhaling forbudt o.s.v., så det har ingen interesse. Det skal være frisk/sportsligt med en turleder som sætter et tempo hvor selv hurtigste mand på holdet har fornøjelse af turen.

Helst dansk- eller engelsktalende. Nogen erfaringer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til at få Husqvarna havetraktor til at starte 600 kr.
  • Fix misaligned door.. bonus: paint and polish 1.500 kr.
  • Klipning af hæk og rensning af fliser 2.010 kr.
  • Har højt græs på ca 3000m2 plæne som skal slås ned til normal niveau 2.500 kr.
  • Rengøre og mindre reparation til tagrender og nedløbsrør 4.000 kr.
  • Rydde lejlighed 3.499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tur-arrangører Alperne
  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #2   7. jan 2010 Hvorfor kører du ikke bare selv? Eller efterlyser nogle køre-venner her på MCG?

IMHO er disse planlagte ture bare SÅ kedelige...og du betaler dybest set for noget du ikke har noget ud af... Du kan finde overnatning såvel veje/ture på egen hånd - og du bestemmer selv tempo. Forøvrigt kan du altid finde kørevenner i Bikerhotellet i Zell am See... BARE kom afsted!

Besøg forøvrigt Grubner i Neukirchen am Grossvenediger! Han kører selv MC (ja - okay... Ducati er vel også en eller anden form for olieboreplatforms-rørdeler-mc) smiley
    Byen ligger godt ift. Galos og rigtig alpekørsel... Jeg mener forøvrigt at der er UK-MC træf i Neukirchen netop i år... og DET er sjovt at opleve!

• #3   7. jan 2010 Helt enig med Søren B, Hans M m.fl. - kør derned, find et sted at bo når du blir træt, kør når du vil og hvorhen du vil, og klart, gerne sammen med nogen du kender, så du ved hvordan de kører, hvad de gerne vil og passer i dit tempo, humør, kørestil, pengepung m.m.m.

- og så go fornøjelse *GGG* - bare se at komme ud af soveposen, du!

• HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
    #4   7. jan 2010 Neeeejjj.... Jeg vil på det kraftigste advare om at køre med Rene!! Så går der bare solid morfar og skovsnegl i det hele.. ZZzz ZZzz ZZzz

smiley Og så er det jo ikke sjovt at vente på ham hele tiden....

• #5   7. jan 2010 Vi er allerede igang med lidt planlægning, bl.a. med information fra denne side: http://www.alpineroads.com/index.php

Tak for de gode råd, jeg hører stadig gerne om der skulle være en Kaare-a-like som laver noget "advanced rider training" med masser af bjergpas og et minimum af stop undervejs.

• #6   7. jan 2010 Haha, det så jeg sgu ikke lige det indlæg, men Rene skifter jo så tit så cyklen altid er under tilkøring?

• #8   7. jan 2010 Sjyb--> Har også været på en af turene med Kaare... Det er nogle super ture han lavede...

Kommentér på:
Tur-arrangører Alperne

Annonce