610 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Tur-arrangører Alperne Tur-arrangører Alperne
De to sidste somre jeg har været afsted med Kaare fra Zell am See. Det har været fede ture i godt selskab.
Derfor tænkte jeg lige at høre galleriet her, om der er nogen alternativer i samme kaliber? Jeg har hørt at Henrik Tangs ture er ren morfarkørsel med overhaling forbudt o.s.v., så det har ingen interesse. Det skal være frisk/sportsligt med en turleder som sætter et tempo hvor selv hurtigste mand på holdet har fornøjelse af turen.
Helst dansk- eller engelsktalende. Nogen erfaringer?
0 synes godt om
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
IMHO er disse planlagte ture bare SÅ kedelige...og du betaler dybest set for noget du ikke har noget ud af... Du kan finde overnatning såvel veje/ture på egen hånd - og du bestemmer selv tempo. Forøvrigt kan du altid finde kørevenner i Bikerhotellet i Zell am See... BARE kom afsted!
Besøg forøvrigt Grubner i Neukirchen am Grossvenediger! Han kører selv MC (ja - okay... Ducati er vel også en eller anden form for olieboreplatforms-rørdeler-mc)
Byen ligger godt ift. Galos og rigtig alpekørsel... Jeg mener forøvrigt at der er UK-MC træf i Neukirchen netop i år... og DET er sjovt at opleve!
dec 2003
Følger: 23 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 76 Svar: 322
- og så go fornøjelse *GGG* - bare se at komme ud af soveposen, du!
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.791
Tak for de gode råd, jeg hører stadig gerne om der skulle være en Kaare-a-like som laver noget "advanced rider training" med masser af bjergpas og et minimum af stop undervejs.
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.791
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 64 MC-er: 9 Emner: 117 Svar: 799
Tur-arrangører Alperne