Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Le mans 2006???
  • #1   22. mar 2006 Jeg er helt sikker frisk på det... var der nede sidste år... og tro mig har man været der engang.. skal man igen og igen og igen!... bare så i ved det!...

men jeg mener nu det først slutter den 18/6 da løbet køres fra lørdag til søndag... man køre ca derfra ved en 17-18 tiden.. man skal jo lige ud på banen!

• #2   22. mar 2006 Nå... ja - det er vist rigtigt smiley ang. datoen!
    Lyder fedt Morten..! Skulle selv ha´ været der sidste år, men... ja - var simpelthen for sent ude! Så... derfor VIL jeg simpelthen afsted i år!! Ved ik´ hvor mange dage før løbet, men måske så man ankommer Tors/Fredag!?
    JB

• #3   22. mar 2006 Jan og Morten

Jeg og nogle andre skal derned på mc....

Vi har allerede købt billetter da man skal være ude mindst ½ år før...

Vi skal ligge i camping ved Porschekurverne....

Hvis der er andre der interresseret i at følges derned, så tror jeg sagten at vi kan få biletter til mciste,, det er kun til billister at pladserne kniber med..

Bo

• #4   22. mar 2006 Nb,,, Camping og løbet koster ca 900 dkr..

• #5   22. mar 2006 uha... jeg var på samme camping sidste år ved Porche!..

Jeg mener nu vi skal køre så man er der nede onsdag.. for der er så meget gang i den i de dage!.. det er jo næsten som en festival... man skal da se test kørelse osv!..

Hvor køre i fra Bo? og hvornår skal i køre?

• #6   22. mar 2006 OKAY... lyder fedt smiley Jamen jeg er med fra Onsdag ( har jo heller ikke været der før, så.... )
    JB

• #7   22. mar 2006 Bo:
    Er sgu meget interesseret!! Som Morten spøger, hvornår kører i? Det kunne SÅ absolut kun være fedt at følges ad med én masse andre mc´ister smiley
    JB

• #8   22. mar 2006 Hej igen

Sagen er den at "vi" skal afsted i 2 hold

Et hold i bil som køre mandag og et mchold der køre fredag via paris med overnaning,, OG det er jeg ikke interresseret i..

De bedste ville være at ankomme ca onsdag og se/høre/dufte træningen og samtidig slappe af og se sig lidt om i selve Le mans by som er smuk

Uanset om jeg finder ud af et mc hold herinde fra eller om jeg selv køre derned tidligere en dem der vil via paris,, så bliver dt kun med en minimal rygsæk,, lille telt og soveunderlag køber jge dernede og lader stå efter løbet,, for jeg gider ikke igen at slæbe det halve danmark med derned, jeg vil også gerne kunne køre let / hurtigt /afslappende denedad og det kan knibe med en kæmpe oppakning..

Men lad os endelig finde ud af noget.. som sagt jeg har allerede billet, så jeg er frisk på noget fælleskørsel med jer

Bo

• #9   22. mar 2006 Jeg er som sagt klar smiley Har lige fået fri fra job i den uge! Mangler dog lige billet - mon du BO kan hjælpe med det?

Jeg er nok mere til én "direkte" (ved ik´ lige hvor langt der er) tur, uden stop i Paris, så vi kan være der onsdag og, som Bo siger, dufte lidt træning og se sig omkring div. steder!

Jeg havde tænkt, ang. oppakning, at ha´ et par enkelte tasker - tank, evt. sidetasker, en rygsæk og ja, et meget lille telt smiley Vil helst også gerne kunne køre uden alt alt for meget oppakning, men lidt må man jo ha´ med smiley

Synes virkelig at vi skulle finde ud af turen - lave én plan og mødested osv. smiley Kun sjovt hvis vi kunne blive et par stykker herfra!

JB

• #10   22. mar 2006 Lyder godt med interressen

Jeg kontakter vedkomne som jeg har købt billet via.. Han stod også for billet indkøb sidste gang vi var afsted.

Jan Bo,, hvilket område kommer du fra ??

• #11   22. mar 2006 Lyder bare godt!

Jeg kommer fra Fredericia smiley

JB

• #12   22. mar 2006 Hvor langt er der til Le mans :-)??
    JB

• #13   22. mar 2006 ca 1200 til paris 0g yderliger syd-vest 200 km..

kørselmæssigt kan det tidsmæssigt betale sig at køre så læangt ned i tyskland som muligt inden man drejer fra igennem frankrig mod le mans istedet for den korteste tur via paris som er et maridt (iflg mig),

• #14   22. mar 2006 Jamen det skulle vel være til at klare :-)!?

Jeg kørte sidste år ét stræk på 1100 km, men.... av´av´ i bagdelen! Min bike er jo ikke lige... den bedste til lange stræk... Men, hvor der er vilje, er der vej smiley

Hayabosa:
    Smid én besked, når du høre omkring billet - og... så må vi finde ud af en plan!
    JB

• #15   22. mar 2006 Jeg skulle gerne få en mail om billetbestilling af min kammi

vender tilbage senere

• #16   22. mar 2006 Hej gutter...

Jeg er helt vildt frisk.. jeg er mig og en kammi her fra.. og ville være fedt hvis vi var nogle flere... og jeg skal være der nede før fredag... jeg var der nede sidste år fra om onsdagen.. og det er et MUST!...

Vend lige tilbage omkring billetter... og kunne være hyggeligt alle dem der skal køre sammen at mødes inden!

• #17   22. mar 2006 Hey there...
    Lyder fjong med billetter! Jeps... Morten, det skal være således at vi er der fra onsdag smiley

Enig, det kunne være hyg´ ligt at mødes inden da - mon ik´ man kunne mødes over en tur på biken og herefter en øller...!?
    JB

• #18   23. mar 2006 Jan og morten

Mere nyt se her

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=13336

bo

• #19   23. mar 2006 Er man på mc, så skal man have fredag med, for at komme ud og prøve en tur på banen... Der køres friskt

• #20   23. mar 2006 Mølgaard,,,

Been there, done that,,, ;-))) weeee

men politiet kan ikke lide når det går for stærkt he he

• #21   23. mar 2006 Hey.....
    Bo:
    Det er jo bare alletiders smiley Kan du ik´ sende den booking formular til jbdk@city.dk - for.... NU SKAL vi sgu lave dén tur!!

Håber virkelig at vi bliver mange... kun sjovt og fedt smiley
    JB

• #22   24. mar 2006 Er sendt

bo

• #23   24. mar 2006 Fjong - thank´s.

Så er det lige... "børnehaveklasse" spørgsmål smiley - Skal jeg bare udfylde formularen, med mine data, navn, adresse og... sende den til den til mail ticket@lemans.org
    eller...?? Det skulle jo helst være således, at vi er rimelige tæt i camp dernede - altså på samme plads, hvis det kan lade sig gøre smiley
    JB

• #24   24. mar 2006 Ups... glemte lige - Hva´ hedder campen?? Synes at den virker lidt rodet, den formular smiley Jeg må jo bare være sikker på hva´ jeg udfylder og at det er rigtigt!
    JB

• #25   24. mar 2006 Jan prøv at se på dette link

måske kan det hjælpe os,, ved nemli ikke så meget om billetbestilling, da en anden fra kbh tog sig af vores bestillinger

(link fjernet)

Lidt mere her: (link fjernet)

• #26   24. mar 2006 Prøver lige at hitte ud af det smiley Men hvilkent palds havde du bestilt til??
    JB

• #27   24. mar 2006 jan

har lige sendt et billede

mvh
    bo

• #28   24. mar 2006 HVor skal i bo henne?

• #29   24. mar 2006 morten

har du en mailadresse ??

for så kan jeg sende samme billede af positionen som jan har fået

mvh
    bo

• #30   27. mar 2006 Hey... Bo - Kan sgu ik´ finde ud af det smiley Har forresten ik´ modtage et billede fra dig... Mon ik´ nogle af dine friend som kan hjælpe :-)!?

Hva´ så morten... er i stadig med??
    JB

• #31   27. mar 2006 Jan

Jeg tror du har "forwarded" min mail , for jeg har fået svar fra billetbestillingen dernedefra , om hvad de skal med mailen?,, smiley

jeg prøver at kontakte min kammi som står for billetbestillingen , og høre om hvordan fremgangsmetoden er...

Vender tilbage imorgen..

Bo

Kommentér på:
Le mans 2006???

Annonce