{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

Åbent hus hos Mosten MC d. 17 april {{forumTopicSubject}}

Alle er velkommen forbi til en kop kaffe og hjemmebagtkage, lørdag d 17 april, samme dag er der test og tune , spring race, hvor dragbike og biler, kan komme på strippen og få vinterens mekaniske modifikationer testet af - der vil både være topfuel bike og top fuel bil der testes denne dag.
Kik ud alle er velkommen og det koster ikke noget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åbent hus hos Mosten MC d. 17 april
  • #1   17. mar 2010 Det koster vel lidt hvis man vil på banen :o)

• #2   17. mar 2010 lyde super.....
    og dejligt det for en gangs skyld ikke skal koste noget ( noget må det godt koste.. du ved hvad jeg mener vi har talt om det før )

se på dagen der..

mvh

• #3   17. mar 2010 jeg vil da godt gi en skærv for at teste banen :o)

• #4   17. mar 2010 Det glæder jeg mig til... er der kage så kommer jeg... helt sikkert... mangler bare lige de sidste små ting jeg skal nå og have styr på...

• #5   18. mar 2010 ved det koster noget.. ikke for at komme og kigge, med for at køre på banen.. husker ikke lige om det er 400 eller 600 kr.. men så kan man vist også køre hele dagen.. starter kl 10 slutter kl 18..

• #6   18. mar 2010 Peter(randers) J

det lyder vildt billigt

• #7   18. mar 2010 Spring Race og åbent hus i Mosten

Test dag i Mosten d. 17 april fra kl. 10.00 til 18.00

Alle der føler trang til at få testet vinterens skruen, tunen, laden og gøren i værkstedet, er velkommen til at komme og få grejet testet godt og grundigt af denne dag, der vil være mulighed for at teste alle de gange og køre alle de turer, der skulle være behov for. Banen vil blive præpareret max og hvis det er muligt at skaffe et tidtagning gør vi gerne det.

Stig Neergård har bl.a. sponsoreret en tribune til arrangementet, måske vi også kunne være heldig at få sponsoreret et tidtagningsanlæg, det ville jo være skønt for jer alle, så kunne dette jo også blive testet af.

Prisen pr. deltager er 600,- kr. / 75 euro. Som betales ved tilmelding med angivelse af fulde navn.
    Indbetales på konto nr. 9334-0002985683 Iban – nummer: DK7093340002985683 - Bic: KRONDK21
    Tilmelding på dagen koster 750,- kr/100 euro

http://www.mosten-mc.dk/most/spring.asp

• #8   18. mar 2010 og nej.. det er ikke min ejen konto nr...
    ;o)

• #9   18. mar 2010 Peter(randers) J

Takker for oplysning :o)

super billi billi

• #10   18. mar 2010 det er sku en fin fin pris...

og
    ps ps den med konto nummeret

lol lol
    : )

• #11   18. mar 2010 Lad os hører hvad tid i regner med at kunne køre 201 m på , og hvilken MC i stiller op på

1 Suki 1000 T = 5,9

• #12   18. mar 2010 hmmm du må altså godt starte den... turbo per

• #13   18. mar 2010 Ja det bliver med tryk , men om det er Turbo eller kompressor , er ikke helt sikkert endnu , mangler sku lidt tid til a lave kompressoren færdig

• #14   18. mar 2010 jeg går ud fra et en kompressor er at fortrække.... er det ikke rigtig.. isted for turbo rykket der kommer pludseligt.. eller

• #15   18. mar 2010 Jov Ja Nej

Svaret er mange og kommer lidt and på manden også , der er så mange faktorer der spiller ind at man ikke bare kan sige ja eller nej til det spørgsmål , og slet ikke hvis man siger Drag samtid

Idag er turboer så hurtige i spool up tid at mange af dem virker fra allerede ved feks 3000 omd og får max ved feks 6000 omd og der yder de feks 300 hk helt op til feks 12000 omd
    Kompressor følger jo egenligt omd men de virker jo faktisk fra bunden , men yder først max ved 12000 omd , og i den mellem periode vinder Turboen alså og 3000 omd bruger vi egenligt ikke ,
    Turboen yder en masse varme som den sloges med , men belaster egenligt ikke motoren
    Kompressoren bliver trukket af motoren og det æder kræfter , men den sloges ikke med varmen så igen 1-1
    Kører du ud af lige vej så skal man altid trække kompressoren , der bruger du ikke turboen , igen 1-1

Nej det er ikke nemt , så jeg vil sige 1-1 til spørgsmålet

• #16   18. mar 2010 r1 turbo... til ref. kørte den std. længde/højde var det 8,3 i 08. Bedste udgangshastighed 172 Km/t.
    Nu er håbet efter længere tids byggen om at lave en fornuftig tid i super gas bike. - jeg ved jo ikke om det virker? - Personligt vil det være fedt og lave en +200 km/t udgangshastighed... kan det lade sig gøre, - eller mangler jeg 100 hk?
    ellers siger jeg tid: omkring 6 sek. Kommer an på om det hele spiller...

og som Per... så mangler jeg også lige de sidste par småting...

• #17   18. mar 2010 Offslow
    selfølgelig kan du det , men det kræver bare at vi kan få nogen hk ned i asfalten , = lidt varme , men vejret plejer de at være gode til smiley

• #18   18. mar 2010 Fra sidste år , og ja der kunne vi godt stå få bid

(link fjernet)

• #19   18. mar 2010 per

tak for svaret... ja der er mange ting der spiller ind

Kommentér på:
Åbent hus hos Mosten MC d. 17 april

Annonce