1.005 visninger
|
Oprettet:
Påskelørdag - nordjylland {{forumTopicSubject}}
Hej er der nogen fra nordjylland som vil med til Tversted og spise is påskelørdag ?? Vi mødes på Kvickly ekstras parkeringsplads ved Bouet og kører nordpå kl 13.00
jun 2006
Følger: 42 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 1 Svar: 117
okt 2006
Følger: 14 Følgere: 52 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 2.148
Men total gode is, ja!
maj 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 805
Så kan hører hvis der kommer nogle motorcykler..
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 51 Svar: 256
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 3 Emner: 265 Svar: 600
Påskelørdag - nordjylland