2.536 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Herning Stumpemarked... Herning Stumpemarked...

Var i går en tur til stumpemarked i Herning, men hvilket flop...
troede man kunne finde nogle stumper til motorcykler der er lavet efter 1960, men hvorfor kalder de det dog motorcykel stumpemarked når der kun er reservedele til veteranbiler og veteran motorcykler, kald det dog hvad det er så vi andre kan spare brændstof og tid, altså evt. veteran køretøjsstumpemarked..
Ved godt det er en sur udladning men føler sgu at jeg blev snydt for tid og penge (entre 80-kr/person)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Herning Stumpemarked...
  • #1   28. mar 2010 Ja det var en rigtig tam omgang denne gang der var ikke meget at kikke efter.

• #2   28. mar 2010 Nu mener jeg jo ikke det er arrangørenes skyld, da det jo ikke er dem der bestemmer hvem der tilmelder sig og stiller boder op...
    Jeg syntes det var ok selvom jeg heller ikke fandt noget.......
    Man kunne jo her og i andre fora opfordre til medlemmer at hvis man har værkstedet fyldt med JGS (jenne guer sauer) så stil en bod op og selvfølgelig gerne til nyere cykler også......
    Det eneste jeg syntes er lidt øv på sådan et stumpemarked, er alle de discount stark wannabees...... hvis man vil købe sådan noget kan man jo bare køre i Harald N......
    Det var bare min mening ........

Go sommer og kør forsigtigt......

• #3   28. mar 2010 helt enig. der var ingen ting af interesse at kigge på. Surt show.
    så var det nu en gang meget bedre nede i fredericia!

• #4   28. mar 2010 Det var da meget værere i frederecia i år hvis det var stumper man var på udkig efter.

Tam omgang begge steder.

• #6   28. mar 2010 Det var det samme i fredericia! Spild af tid og penge.. Det hele var noget gammelt skrammelt..

• rasmus t
    rasmus t Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 345
    #7   28. mar 2010 Det sidste par år har skat løbet rundt derude, måske derfor at der ikke er så mange stande mere smiley
    Men alt har vel sin storhedstid, det er jo nemt at finde dele over hele verden hjemme fra stuen idag.

Kommentér på:
Herning Stumpemarked...

Annonce