3.559 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
skovsøen odense skovsøen odense
Så er det tiden til at komme til skovsøen i odense. Glæder mig til at se hvad der er kommet ud af denne vinter... Torsdage med godt vejr kl 17.30 til det bliver mørkt.
0 synes godt om
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.138
Der er jo først mørk kl 21, og mange folk plejer at køre efter 1-2timer.
Skovsøen er efterhånden blevet samlingspunkt for både biler, scooter og mc. Det er blevet lidt som om at mange folk skal derned for at vise deres ting frem, være reseverede og lettere arrogante, istedet for at mødes som i "gamle dage" og få kontakter, snakke med røverhistorier og sparke dæk.
Måske det bare er mig
sep 2009
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 15
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 736
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.300
Bælle 2 bajere på 1 time - er du da sindsyyyyyyyg det er vildt, ikke et sted jeg tør komme EVAH
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 63 Svar: 2.136
Skovsøen er "chopperalkoholikernes" ugentlige træf.... Vi kender alle sammen "tøf tøf" lyden fra en chopper. Og når vi høre den, ved vi jo godt, at nu køre der igen en fulderik rundt.
maj 2006
Følger: 1 Svar: 11
God sommer.
nov 2008
Følgere: 61 MC-er: 6 Emner: 64 Svar: 1.105
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 455
Jeg har aldrig set en på en sportsmotorcykel låse bagsædet af og hive 6 dåser frem til selskabet.
Jeg har derimod set flere choppere derude hvor der bliver delt ud af øl fra sidetasker osv. Utroligt alt det frynserne kan gemme
Jeg vil så lige sige at jeg anser det som værende småting med de øl. Jeg synes det er meget værre når der kommer en eller anden på en gammel firser knallert, og føler han er supermand hvis han kan gasse op og køre stærkt mellem alle folk. Det synes jeg er ufedt og får seriøst lyst til at udøve selvtæt...
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.568
At folk står og og får en øl eller to, kan ikke bringe mit pis i kog. Drukket over en time eller 1½ burde man være fint i stand til at køre efterfølgende, så det er da deres egen private sag.
Men sådan som jeg læser indlæggene på tråden lyder dt jo nærmest som om, at Skovsøen regeres af ejere af custom cykler og hyggen er gået helt af?
Det kan jeg dårligt tro, MEN vil da finde ud af det, når jeg kommer hjem fra mit job på søen den 4. maj.
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 455
Der skal være plads til os alle. Jeg har trodsalt mere til fælles med en chopper kører end en billist
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.568
jun 2006
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 770
Ja.. Jeg fik løbet en tur, og kigget en del
Den med øllene.. Dem så vi ikke mange af, og dem der drikker en enkelt eller to.. hvad pokker.. Så er det jo godt politiet står og holder kontrol lidt længere ude (så dem på vejen hjem).. Så dem der er dumme nok til at køre promille, de bliver klogere
God tur
skovsøen odense