Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skovsøen odense
  • #1   15. apr 2010 Er det ikke kl 19? Dvs. plejer det ikke at være kl 19? og så fællestur kl 20 (hvis det stadig virker)
    Der er jo først mørk kl 21, og mange folk plejer at køre efter 1-2timer.

Skovsøen er efterhånden blevet samlingspunkt for både biler, scooter og mc. Det er blevet lidt som om at mange folk skal derned for at vise deres ting frem, være reseverede og lettere arrogante, istedet for at mødes som i "gamle dage" og få kontakter, snakke med røverhistorier og sparke dæk.
    Måske det bare er mig smiley

• #2   15. apr 2010 Vi kommer i flok, spiser i og sparker dæk. Snakker med de der er der ude og kører hjem igen. Der er ingen fællestur der ude fra. Det er kun MCer der komme. (måske 4-6 amerikanere). Når klokken er 18.00 er der fyldt med cykler når jeg kommer... smiley

• #4   15. apr 2010 Tja, jeg synes det plejer at være meget hyggeligt. Men det kommer jo´an på hvem man møder...

• #5   15. apr 2010 Noooorjjj

Bælle 2 bajere på 1 time - er du da sindsyyyyyyyg det er vildt, ikke et sted jeg tør komme EVAH

• #6   15. apr 2010 Enig med Rene.....

Skovsøen er "chopperalkoholikernes" ugentlige træf.... Vi kender alle sammen "tøf tøf" lyden fra en chopper. Og når vi høre den, ved vi jo godt, at nu køre der igen en fulderik rundt.

• Lars (Blåkærskov) T
    Lars (Blåkærskov) T Tilmeldt:
    maj 2006

Følger: 1 Svar: 11
    #7   15. apr 2010 tja! man skal høre meget før ørene falder af; men i bund og grund fortæller det mere om dig end mig.
    God sommer.

• #8   15. apr 2010 Choppere kører mærkeligt nok bedst der hvor der er flest folk..??

• #9   15. apr 2010 Lars T: Nu skal du ikke blive tøsesur, men der er altså noget om snakken.
    Jeg har aldrig set en på en sportsmotorcykel låse bagsædet af og hive 6 dåser frem til selskabet.
    Jeg har derimod set flere choppere derude hvor der bliver delt ud af øl fra sidetasker osv. Utroligt alt det frynserne kan gemme smiley

Jeg vil så lige sige at jeg anser det som værende småting med de øl. Jeg synes det er meget værre når der kommer en eller anden på en gammel firser knallert, og føler han er supermand hvis han kan gasse op og køre stærkt mellem alle folk. Det synes jeg er ufedt og får seriøst lyst til at udøve selvtæt...

• #10   15. apr 2010 Kæresten og jeg er kommet derinde så tit vi har kunne finde tid til til. Sidste sæson, blev det dog kun til en enkelt gang i forsommeren. Og der var det som sædvanligt hyggeligt og gå rundt og kigge på alle cyklerne.

At folk står og og får en øl eller to, kan ikke bringe mit pis i kog. Drukket over en time eller 1½ burde man være fint i stand til at køre efterfølgende, så det er da deres egen private sag.

Men sådan som jeg læser indlæggene på tråden lyder dt jo nærmest som om, at Skovsøen regeres af ejere af custom cykler og hyggen er gået helt af?

Det kan jeg dårligt tro, MEN vil da finde ud af det, når jeg kommer hjem fra mit job på søen den 4. maj.

• #11   15. apr 2010 Søen er overtaget af frynser, chrom og gamle tykke mænd... Ej det gas. Var der selv sidste torsdag, så helt slemt er det nok ikke smiley
    Der skal være plads til os alle. Jeg har trodsalt mere til fælles med en chopper kører end en billist

• #12   15. apr 2010 Hæhæ Kasper. Sålænge ishuset er der og der er vand i dammen, så kan lidt chrom og weekendrockere nu ikke holde mig derinde fra, sålænge jeg selv har lyst til at tage turen derind... smiley

• #13   15. apr 2010 Jeg var derinde..Havde planlagt en løbetur med en, omkring kl 19.. uden lige at tænke over der var mc træf.. OG WOW - smiley

Ja.. Jeg fik løbet en tur, og kigget en del smiley Det virker helt kanon, så snart Sv´en kommer til fyn, skal jeg da dernede og kigge.

Den med øllene.. Dem så vi ikke mange af, og dem der drikker en enkelt eller to.. hvad pokker.. Så er det jo godt politiet står og holder kontrol lidt længere ude (så dem på vejen hjem).. Så dem der er dumme nok til at køre promille, de bliver klogere smiley

God tur

Kommentér på:
skovsøen odense

Annonce