758 visninger
|
Oprettet:
Fællesturen d. 29: Afgang - Randers? {{forumTopicSubject}}
Kort og godt:
Hvem er med på fællesturen fra Randers omegnen og/eller resten af den del af Østjylland (Djursland)??
Gixxeren skulle meget gerne blive færdig i næsten uge (afslutning af stort vinterprojekt), også vil jeg meget gerne med den dag. Men kør nu ik for stærk, for den lille dame kan jo ik følge med de voksne!
Simon.
nov 2004
Følger: 84 Følgere: 83 MC-er: 1 Emner: 90 Svar: 360
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
jul 2005
Følger: 39 Følgere: 39 MC-er: 2 Emner: 20 Svar: 183
jul 2005
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 34 Svar: 384
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
Nogen ideer til, hvor vi kunne mødes?
Regner med at vi starter i Randers og så samler nogen op efter hånden?
Simon.
nov 2004
Følger: 84 Følgere: 83 MC-er: 1 Emner: 90 Svar: 360
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
Det er jo snart, så vi skal jo lige til at finde ud af noget, så vi kan køre flest mulig sammen derned!
sep 2005
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 631
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 447
sep 2005
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 631
jan 2005
Følger: 33 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 447
Men der skal lige være tid til det. Jeg vil arbejde hen imod det....FULD DAMP PÅ FLYNINGEN!!!!
Smutter....skal ind og pakke....NU!!! ha ha ha.
jan 2004
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 96
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
Husk det folkens - turen er d. 6 istedet!!!!
Fællesturen d. 29: Afgang - Randers?