{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Klubber nær Fredericia {{forumTopicSubject}}

Jeg to mit kort og købte min maskine sidste år, og er den eneste i min venne kreds som har en MC!
Det nu også fed nok når jeg har et direkte mål med min destination! men må indrømme jeg begynder at savne andre der har mc at bare kruse med (eller hva man kalder det på Mc), og lytte til hvad andre folk har af erfaringer og gode råd (ikke noget bedre end en lære rig historie)

Nu har jeg søgt og fundet et par klubber i Fredericia
MEN den ene klub er vidst IKKE lige min emm.. type smiley (omgang med HA,, ikke noget ondt om det, men jeg er bare ikke af den støbning)
de andre 2 virker simpelt hen til at være døde, man møder op på de foreskrevne tider, tinger men intet..

så nu spørger jeg, er der noget eller nogen nær Fredericia?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klubber nær Fredericia
  • #1   23. jul 2010 nu er jeg godtnok fra aalborg, men kan huske da jeg købte kværn at jeg bare oprettede en tråd, om nogle gad med ud og køre lidt, og det blev så til flere gange, og det endte med at skabe rigtig gode venskaber som jeg bl.a var i Italien med fra den 7 juli til i tirsdags på cores cykler. vi har så kendt hinanden i godt halvandet år nu, men det var sån jeg startede, for kendte heller ikk nogle på mc da jeg købte min.
    så måske du bare skal oprette en tråd, eller melde dig ind i noge grupper her på siden, som er fra din egn smiley


  • #2   23. jul 2010 www.mc-chaufforerne.dk/ de virker da meget flinke dem jeg har mødt.

  • #3   23. jul 2010 savner du kun nogle at køre med, så mød op på middelfart siden af den nye bro tirsdag kl 18 der bliver kørt nogle ture endnu i år.

  • #4   23. jul 2010 Rasmus H

    Takker til det Nordlige smiley

    Jeg tror lige jeg vil give den her tråd et par dage, og vil dernæst følge dit råd, hvis intet kommer ud af denne!

    Havde nu tænkt over dit forslag fler gange, men som alle ved gør tanker alen ikke noget ved livet smiley


  • #5   23. jul 2010 Per C

    Lige www.mc-chaufforerne.dk/ har jeg prøvet 2 gange at komme i kontakt med
    både ved at møde op (efter deres anviste tider på deres www og e-mail og TLF)

    middelfart siden af den nye bro tirsdag kl 18,,, Mener du på raste pladen? (den lige ved siden af rundkørselen, over for T-Hansen og McD)


  • #6   24. jul 2010 ronni: ja prøv det, ellers så må du bare gribe skovlen og selv oprette en tråd, hvor du vil ud og trille smiley

Kommentér på:
Klubber nær Fredericia

Annonce