800 visninger
|
Oprettet:
OPFORDRING: Skriv by/område {{forumTopicSubject}}
Bare en opfordring til folk om at skrive by/område hvor man bor. Så er det lidt nemmere at finde nogen at sparke dæk med. Skriv det gerne i forbindelse med navnet.
Det vil gøre det nemmere at finde nogen at holde skruedage med.
jul 2004
Følger: 8 Følgere: 27 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 2.795
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 47 Svar: 311
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 23 Svar: 238
jun 2004
Følger: 80 Følgere: 76 MC-er: 1 Emner: 117 Svar: 987
Enig
Marc: Ked af at se din fine mc er blevet nappet.. Er der Steen&Stoffer på den, som du talte om for hundrede år siden?
apr 2005
Følger: 38 Følgere: 35 MC-er: 5 Emner: 66 Svar: 1.757
jun 2008
Følger: 32 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 103
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 33 MC-er: 15 Emner: 361 Svar: 1.795
T
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.784
Men mange er så meget for anonyme profiler
Fjelstervang er forøvrigt i udkanten af Herning
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 30 MC-er: 8 Emner: 109 Svar: 641
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.909
Profil og billede
Landsdel
apr 2007
Følger: 75 Følgere: 73 MC-er: 1 Emner: 30 Svar: 128
okt 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 571
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 30 MC-er: 8 Emner: 109 Svar: 641
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 23 Svar: 238
i min profil står der således
fornavn: Rasmus ( MorsThy
efternavn: )
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 47 Svar: 311
OPFORDRING: Skriv by/område