629 visninger
|
Oprettet:
Fællestur Fyn ( Århus) {{forumTopicSubject}}
Så skal der vist snart findes ud af noget...
Vi skal være i Middelfart kl 10, så jeg starter med at foreslå at mødes på Ejer Baunehøj kl 8,45-9,00...Så slipper vi for at komme fra hinanden inde fra Prismet, hvis der dukker mange op...Hva siger i?????
sep 2005
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 631
jan 2004
Følger: 104 Følgere: 95 MC-er: 5 Emner: 71 Svar: 199
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
nov 2004
Følger: 84 Følgere: 83 MC-er: 1 Emner: 90 Svar: 360
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.658
dec 2003
Følger: 19 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 36 Svar: 829
Thomas
nov 2004
Følger: 84 Følgere: 83 MC-er: 1 Emner: 90 Svar: 360
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
Lad os håbe på rimeligt vejr.... for så ses vi jo....
Fællestur Fyn ( Århus)