{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
829 visninger | Oprettet:

Har vi haft en go dag? {{forumTopicSubject}}

Vi var 4 fra Hillerød der drog til Malerklemmen,ved en halv 11-tiden...Kom dejligt tidligt derned,var blandt de 10 første tror jeg....Der blev tændt op grillen,og vi sad og fik en kop kaffe, alt imens den ene fine cykel kom efter den anden...Da pølserne var spist,og colaen drukket,var der stort set proppet med fine cykler...Lidt over kl 13.30,satte vi kurs imod Roskildehavn...Vi mødte rigtig mange cykler på vej imod Malerklemmen,fedt at hilse på 15-20 cykler på een gang...Da isen var spist på Roskildehavn,kørte vi hjemad..Nu står V-max´en så og venter på en stille aftenstur med konen bagpå,hvor vi nok smutter en tur op til nordkysten og ser solen gå ned....
Om jeg har haft en go dag?
Den har været helt perfekt!
Hvad med jer?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har vi haft en go dag?
Kommentér på:
Har vi haft en go dag?

Annonce