2.392 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Sydnorge, hvad er et must? Sydnorge, hvad er et must?

God aften i forum

Jeg er ved at have tegningen klar til en norgestur, hvor vi sejler over fra Hitshals, men vil gerne have jeres erfaringer og imput med. Vi har 2-3 dage inden vi skal hjem fra Oslo. Kan I hjælpe med et par punkter til GPS, så vi får max fede veje, narturoplevelser, sving og måske en by med et værtshus, hvor man kan slukke tørsten en aftenstund?

Mvh.
Ild I Piben

Claus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sydnorge, hvad er et must?
  • #2   22. maj 2011 Hvornår rejser i ??
    Kan kun sige godt om at køre i Norge , vi er afsted hvert år i 3-4 dage. Se evt min profil , kørte med kamera sidste år. Lysebotn , det skal i simpelthen prøve , og hvad mere ? ?ja det er sq lidt svært, vi har kørt meget i syd lige fra Stavanger til Larvik og op til Hardanngerviddar (Haukli) Odda osv osv MEGET flot land at køre mc i , go tur til jer smiley

• #3   22. maj 2011 Tak for indspark.

Vi sejler lørdag den 4/6 kl tidligt.

Velskænket? Taler vi om fad der er skænket uden brug af hænder, for så er 80-100 kr. sku' da billigere end i kbh. hehe. At rejse er at leve... Livet koster og Norge på MC skal opleves hører jeg smiley

• #4   22. maj 2011 Ups glemte lige at høre jer. Skal DB-killeren monteres, eller det lige som i Danmark?

• #6   22. maj 2011 Til en start med de fadøl der, er det altså bare prisen for en almindelig fadøl, ikke noget med det ene eller andet smiley Men sådan en ferie må da gerne koste lidt efter min mening.. Men Lysebotn er et rigtigt fedt sted, var der sidste år, ørnevejen er også godt ja..

Go tur..

• #7   23. maj 2011 Kør langsomt!
    Talte med en på Fazer 1000 som lige havde siddet 30 dage i spjældet for at have kørt 120+ i en 60 zone...
    Nogle svenskere ved grænsen hvor jeg boede fortale om en, som havde fået 14 dage for fart, så pas på.

Ellers er Norge et super land at køre i på mc og meget trygt, da folk (forståeligt nok) kører meget pænt.

• #8   23. maj 2011 Nordsjøvegen masser af natur og sving (Google). Stavanger masser af værtshuse. Oslo sucks. Husk alt tager tid når man kører i vestnorge og de er rimelige strikse med farten, men bedre mc veje finder du ikke..

• #9   23. maj 2011 Prædikestolen er et must, hvis I er den vej ovre ved Stavanger. Men husk gode sko/Støvler ikke mc støvler.

• #10   23. maj 2011 Dejligt land at køre i har selv lige været oppe og besøge min bror dog i bil. Du skal bare huske at vinteren har været rigtig hård ved de norske veje dvs. Meget ujævne veje fyldt med revner op til 15-20 cm brede og 10 cm dybe samt massere af huller,buler så kør forsigtigt. Husk at du må køre i busbanerne på din mc i Oslo smiley god tur.

Mvh Jannik

• #11   23. maj 2011 Hov glemte lige et par super steder der er værd at besøge. Spiralen i Drammen Er et dejligt sted hvor du kører ind i et fjeld hvor du så kører rundt og rundt inde i fjeldet for så til sidst at komme ud på toppen med en helt fantastisk udsigt over Drammen. Holmekollen i Oslo om vinteren et dejligt skiområde og om sommeren bare en fantastisk udsigt hvor man kan hvis vejret tillader det kan se til Sverige .

Mvh Jannik

Kommentér på:
Sydnorge, hvad er et must?

Annonce