{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Raceday d.27 på Vandel flyveplads !
  • #2   12. aug 2011 Det bliver md garanti en rigtig drengerøvsdag med fart på smiley

• #3   12. aug 2011 Der kommer også nogle minicrossere derud , skal sgu nok blive sjovt heheheh smiley

• #4   12. aug 2011 Hølløj Hølløj! Det lyder sku da sjovt det der.. Har ikke hørt om det arrangement før men det lyder jo som noget man skulle tage til(: vile lige være sikker på om det også er for gade motorcykler med plade på?? og forstår jeg det rigtigt vis man køre 402 m race både mod biler og motorcykler?? er der evt. en hjemmeside hvor det helt præcis står hvornår og hvad der foregår?? ja det var mange spørgsmål men man skal jo vil jo gerne være sikker...

På forhånd tak.

• #5   12. aug 2011

Det er for alle med hjul på !
    der står mere på: http://precisionracing.dk/ prisen på 402meter og legepladsen er dog betydeligt lavere end den der bliver reklameret med , hvilket skyldes flere arrangører , jeg står personligt for 402meteren

Der afholdes et firmaarrangement oppe i skovene bagved banen , derfor kunne prisen for dagen gøres billigere smiley folk der ankommer i helikoptere har for som regel god polstring i baglommerne smiley smiley

Arrangementet er hovedsagligt for gade bil og mcer med/uden plader !

• #6   12. aug 2011 Tak for det(:

Kan se i linket at der står en hel del om de firma arrangementer de tilbyder, men ikk med 402 m eller andet..

Den 402 m der. Hva koster det at komme til at køre på den? og så kan man både køre der og på "legepladsen"? og man skal ikke have licens for at køre 402 m? Og hva vis man har et par tilskuere med?

Du må undskylde jeg spørger så meget men er bare totalt nysgerrig(:

mvh Martin

• #7   12. aug 2011 Hellere der bliver spurgt for meget end omvendt smiley det koster 400kr. pt. for hele dagen dog har det aldrig været meningen jeg skulle tjene penge på arrangementet men udelukkende det formål at have et lovligt alternativ til illegalt gaderæs , så prisen kan blive justeret i positiv retning feks.kostede det 300kr. for hele dagen sidste gang !

Det er både legeområdet , pitareal , 402meter , og med tilladelse til at kigge ned forbi driftbilerne i modsatte ende af banen , dog vær obs på afspærringerne og respekter disse ! smiley

mht.tilskuere er disse ikke tilladte , men hvert tilmeldt køretøj må gerne have "mekanikere" med som iflg et køretøj til race er ganske gratis !

• #8   15. aug 2011 lyder fedt! dukker man bare op mellem 08:00-10:00?? og betaler når man kommer?? holder vejret så kommer jeg ihvertfald(:

• #9   15. aug 2011 jeps præcist sådan det foregår !

• #10   16. aug 2011 super super(: Dvs at vis jeg tager min far med så kan han være ``mekaniker`` for mig??? selv om vi hver især køre på hver vores mc ved indgangen (han skal ikke køre)?? jeg glæder mig sku allerede! har i nogen ide´ om hvor mange der kommer mon?

• #11   16. aug 2011 pas , indtil videre er der 14 tilmeldte på striben , samt en stor håndfuld der mener de kommer , samt alle deres mekanikere så tror det bliver stort

• #12   16. aug 2011 hvor mange der regner med at deltage i drift osv.vides ikke endnu , sidst var der omkring 200 biler og mcer ialt

Kommentér på:
Raceday d.27 på Vandel flyveplads !

Annonce