{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.758 visninger | Oprettet:

Mosten Race Day - uden rockere {{forumTopicSubject}}

Mosten Race Day 2011
The king og bluesrock Johnny Winter besøger Bodeenge.
Mosten MC Allingåbro, er nu klar, med 18. udgave af Mosten Race Day, som løber af staben d. 1.-2.-3.-4. september 2011
I år vil det blive endnu vildere, endnu federe, og bare så fedt, så kom i blot og vær med.

Der er rock’n Roll Take off torsdag aften kl. 22.00, hvor THE KING OF BLUESROCK selveste JOHNNY WINTER på sin tour rundt i verden, har fundet ud i Bode Enge, og kommer på scenen i festteltet, hvor han nok skal få loftet til at lette med et knald af en koncert, der kan købes billet til Johnny Winter koncerten ved indgangen.
Til at afløse denne hvidhårede legende, kommer sidste års vindere af MOSTEN RACE DAY MUSIC AWARD, OLD APPENDIX på scenen 00.30, og fyrer den af, så festen accelererer endnu vildere.
Fredag kl. 12.00 går det første band på scenen i HALL OF ROCK, hvor vi traditionen tro, og for 4. gang, kører MOSTEN RACE DAY MUSIC AWARD. Se program på www.Mosten-mc.dk.
I år er der igen disket op med 8 fede bands både fredag og lørdag, med start kl. 12.00.
Tilmeldingen har været flyvende, og programmet er bedre end nogensinde.
Hvis der bor en lille John Mogensen inden i dig, så bør du indfinde dig i festteltet fredag kl. 21.30 sammen med Børge, lille Lasse, Karl Herman og jeg, for der har vi hidkaldt DEN DANSKE MAFIA, til at komme og blæse de gode gamle John Mogensen sange ud over det hele, og det kan de med en energi og nerve, så selv Karl Kedelig må overgive sig og synge med, mens han spiller luftguitar så det fløjter.
Når DEN DANSKE MAFIA har varmet jer godt og grundigt op, afløses de af DIE HERREN, som uden tvivl giver en performance i topklasse, med en lang og lækker stribe af fede U2 numre, som vi kender dem.
Krudt og kanoner er kørt i stilling til lørdagens første band i teltet, og Hell Yeah, det er nemlig vore gode og tilbagevende venner BACK IN BLACK, Danmarks fedeste AC/DC fortolkere, som nok skal få jer til at hæve armene og flippe ud til numre som HIGHWAY TO HELL, FOR THOSE ABOUT TO ROCK og BACK IN BLACK.
BULLET TRAIN BLAST følger trop, hamrer derudaf, og fylder jeres ører op med den svedigste Modern Hard Rock krydret med undertoner af Bluesrock, masser af Rock’n Roll, og en fed attitude.
De skal nok levere en fed og højpotent afslutning af musikprogrammet i festteltet.
Gå på www.mosten-mc.dk og find links til alle bands, også til de som har besøgt os gennem tiden.

Mosten Race Way i Bode Enge, vil i 2011 igen lægge asfalt til mere end 250 dragracing teams fra nær og fjern, på såvel 2 som 4 hjul. Race Teams fra såvel Belgien, Holland, Tyskland, England, Sverige, Tjekiet, Norge, Finland og selvfølgelig Danmark, er tilmeldt til dette års Race Day i de mange klasser, der køres i.

Stig Neergård vil igen være på Mosten Race Day med sin 6000 hestet topfuel dragster, og give et show både fredag og lørdag eftermiddag, der siger spar to, så hat og briller flyver om ørene på publikum.

Terje Håkonsen fra Telemark i Norge, vil i sin Pontiac Firebird 2000 modell, lave den ultimative længste burnout, som aldrig tidligere er set eller oplevet på Mosten Race Day. Med sin Brad Anderson Methanolmotor på 2500 hk, vil han fyre den af, og lave en herre burnout på mere end 400 m. så gummi og hjulbolte flyver om ørene på os.
Han deltager i Topdoorslammer klassen på Race Day, sammen med 8 andre af samme kaliber, hvor han kører 6,25 sek. på 200 meter, med en hastighed på 363 km/t

Igen vil Finalerne i Europamesterskaberne i Top Gas- klassen, blive kørt under Mosten Race Day, og vi vil derfor kunne forvente, et meget stort felt af heftige Top Gas dragbikes fra store dele af Europa.
Top Gas er klassen lige under Super Twin klasse, som er sværvægteren i dragracing på to hjul.

Se, hør og oplev vildskaben på Mosten Race Way fredag og lørdag til Race Day.

Konceptet med en blanding af seriøs motorsport og forrygende underholdning, er med til at gøre Mosten Race Day til en tilbagevendende succes, denne cocktail har Mosten MC satset på siden det første Race Day for 18 år siden. Glæd jer, det bliver heller ikke kedeligt i år.
Alle er velkommen, børn under 12 år er gratis iflg. med voksne.

PS. Østjyllands Politi har igen forbudt HA og Bandidos samt deres støtter at deltage i Race Day, hverken med eller uden rygmærke.

“Welcome Rock`n Race Fans.”


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mosten Race Day - uden rockere
  • #1   31. aug 2011 hmm uden rockere hva er nu det for noget???

    ikke at jeg selv er rocker men prøv at forbyd indvandrere til sådan noget så kommer det HELT store racist kort vist frem



  • #2   31. aug 2011 Hmmmm.......det skal så nok gi´ anledning til, at der kommer husmødre i stedet ??????
    ;O)


  • #3   31. aug 2011 Enig med Jimmy.

    Har der i det hele taget nogensinde været problemer med dem i forbindelse med Træffet?


  • #4   31. aug 2011 Hvorfor sådan en overskrift - når det kun fylder i din reklame som en sidebemærkning ?
    By the way - Uden og ha en anelse om det, så har jeg aldrig hørt på "vandrørene", at de to nævnte klubber har stået for "ballede" etc., der på nogen måde retfærdiggører de har fået det røde kort - men er i min optik kun og udelukkende chikane fra ordensmagten, og det er sq. ikke okay, men om ikke andet, en klar fallit erklæring fra ordensmagten !
    Hva er det egentlig ordensmagten vil ? holde de to klubber som paria'er for evigt og altid, og opnå hvad med det ?


  • #5   31. aug 2011 Har man valgt en karriere som rocker har man også valgt at blive udelukket fra samfundets sammenkomster.

    De er officielt kriminelle og skal derfor ikke have samme rettigheder som den almindelige borger.
    Hvis de vil behandles på lige fod med den gængse borger så må de følge de skrevne regler. Det har de valgt fra!

    Kan ikke se problemet.


  • #6   31. aug 2011 man er vel osse officielt kriminel når man bryder hastighedsgrænsen og det gør vi jo alle :o)

  • #7   31. aug 2011 Der er forskel på at ødelægge folk og sælge stoffer, end det er at køre for stærkt. ihvertfald i mine øjne.

  • #8   31. aug 2011 folk der kører stærkt ødelægger nu osse folk og familier :o(

    men ja hvorfor er det KUN rockere der ikke må komme jeg kan nævne flere grupper der osse burde forbydes adgang så

    men ja lad det bare gå ud over dem fordi de lever et kriminelt liv men kan bare ikke se hvorfor politiet KUN udelukker dem


  • #9   31. aug 2011 synes ikke man kan generalisere, men ihvertfald et fedt arrangement de holder derude... smiley Rockere, indvandre, - subsistensløse eller ej, det fjerner ej fornøjelsen v. at se manden og maskinen prøve sig selv af på fuldpreppet asfalt... samt lytte til den fede udst. og indsugningsbrølen, for til dragrace er der altid fuldt åbent for spjældene... og det er jo så let og køre lige ud, - ikke? - eller?
    om det så er chikane fra ordensmagten skal jeg ikke kunne sige, men det er nok den måde de vil forsøge og begrænse deres gøren og laden...


  • #10   31. aug 2011 jeg syntes bare det er fejt at udelukke KUN rockere når der er andre grupper der er ligså kriminelle

    ikke at jeg har sympati med hva de laver men det er bare ikke okay kun at udelukke en gruppe

    men ja det er jo kun min mening det gælder jo sikkert ikke alligevel :o)


  • #11   31. aug 2011 Jimmy:
    Politiet udelukker KUN dem, fordi de har en subsidiær interesse i mc'ere. Dét har Blågårdsgade- og Sjælør-banderne ikke..


  • #12   31. aug 2011 ja det er sikkert bare mig der er underlig :o) men det har jeg osse hørt mange gange før :o)

  • #13   31. aug 2011 Enig med Kristian J. De vil ikke leve efter vores regelsæt og skal derfor heller ikke deltage eller inviteres til offentlige arrangementer

  • #14   31. aug 2011 Hmm..
    Det forbud kommer nok ikke til at stå.. det lyder meget som diskrimination.. og dette drejer sig om at jeg har sympati for 1%'erne, men om en bekymring for retssikkerheden...

    Man kan næppe udpege en hel personkreds og forbyde dem adgang, blot fordi de udviser et tilhørsforhold til en særlig interessesfære - f.eks. så findes rent faktisk (men nok ikke ret mange) rockere der har en ren straffeattest - på hvilket grundlag afviser man dem?


  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 810
    #15   31. aug 2011 uha da Jimmy, tænk hvis den lokale politimester fornærmede nogen, så var politiet jo skyldige i vrede som gik ud over uskyldige, og tænk så hvis de skulle til Gjellerup og hente forbryderne.

  • #16   31. aug 2011 Jamen det der med at forskelbehandle "bare fordi" er skam et testet eksperiment, de prøvede syd for grænsen for 70 - 80 år siden...var det okay ?
    Hva bliver det næste - ?


  • #17   31. aug 2011 Kristian J.: Nu er det ikke en af Samfundets sammenkomster, hva det så end er, 1. maj og Rebild festen er det eneste jeg kan komme i tanke om. MEN en Privat gruppe der holder fest. Og jeg må sgu tilstå at skulle jeg holde en fest jeg vil jeg sgu selv have lov til at bestemme hvem der skal med og ikke med. og ikke en eller panserbasse.

    Ku derfor også respektere og forstå hvis det var arrangørerne der havde meldt ud at de ikke ville have rockere med.

    Jeg har intet med disse grupper at gøre overhovdet ej heller bifalder jeg deres kriminelle lort. MEN jeg er lige så stærk modstander af vores formyndersamfund hvor staten bestmmer hvor og med hvem man må færdes med i et i øvrigt lovligt ærnde. I dag rockerne i morgen os andre. Hvad bliver det næste.. Forbud af MC på landevejen uden anerkendelsesværdigt formål, forbud af mere en 2 mc´ er ad gangen inden for 20 meter? Forbud af Harley MC´er da de kan kædes sammen med Rockere. osv osv.


  • #18   31. aug 2011 Forbuddet går i højere grad på sikkerhed.. Politiet er måske bange for at de skal ryge i totterne på hinanden, og ramme uskyldige i processen..

    Jeg synes dog stadig det er en overreaktion, det gik fink på Fyns MC Festival i forrige weekend..


  • #20   31. aug 2011 Thore J. Hvorfor skulle Banidos spille med musklerne til Fyn mc festival?
    Sådan noget synes jeg ødelægger stemningen. derfor bryder jeg mig ikke om de er der. Jo, hvis de ikke skulle puste sig op, og have en "truende" adfærd på pladsen.


  • #21   31. aug 2011 Henrik, tilhører indvandrere en gruppering, på lige fod med Hells Angels og/eller Bandidos?

  • #23   31. aug 2011 troede mciester var et fri sindet folkefærd og ikke skelder mellen bankrøver eller bankdirektør
    må indrømme jeg er rystet over at man udelukker nogen bevares havde de nu gjort noget så skal de selvfølig ud med da kun dem der gør det man kan ikke feje alle over en kam


  • #24   31. aug 2011 Claus Verner:
    Jeg oplevede heller ikke at Bandidos eller HA udviste en truende adfærd overfor andre end hinanden.. og det er nok også det som er politiets bekymring.. at nogle uskyldige/udenforstående skal blive ramt - ikke angrebet!


  • #25   31. aug 2011 Henrik (Aalborg) S: Er temmelig sikker på at samme forbud gælder Black cobra og andre kriminelle grupperinger.

  • #27   31. aug 2011 Kristian J
    igen igen igen tage du fejl......

    det gælder kun folk der køre knallert med mærke på...



    mvh


    http://www.motorcykelgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=168104


  • #28   31. aug 2011 Har været til mange arangementer hvor der også var rockere fra div. gruperinger, men aldrig oplevet problemer af nogen art fra deres side.

    De rockere der møder op til mc arangementer, er jo lige så interesseret i race og motorcykler som alle os andre, og de kommer lige så lidt som alle os andre for at dele lussinger ud.

    Det er en lidt farlig politik at indføre, for hvor stopper det, må de heller ikke komme i Brugsen mere ?


  • #30   31. aug 2011 Busa C: Guerrero består da hovedsaglig af "indvandre" så jeg vil mene jeg "igen igen igen" har ret, da diskussionen handler om at det kun er hvide der får forbud.

    Men hvis du vil holde på at lige præcis Black cobra, som jeg brugte som eksempel, ikke har forbud, så har du ret... men det er måske lidt svært da de ikke er dumme nok til at bære rygmærke!


  • #31   31. aug 2011 Faktum er at det ikke handler om race, men om at kriminelle forbydes adgang, og det syntes jeg er fint.

    Hvis jeg holdt åbent hus ville jeg sgu heller ikke lukke rockere eller andre kriminelle bander ind....!


  • #32   31. aug 2011 Henrik (Aalborg) S


    enig...syntes altså også det går noget mere vildt til til fodboldt

    mvh


  • #33   31. aug 2011 men et er sikkert..

    uanset hvem hvad hvor...med eller uden klistermærker osv osv. så skal alle
    opfører sig ordeligt,ellers skal de bare holde sig væk....
    så vi andre kan have det sjovt...

    mvh


  • #34   31. aug 2011 Det kan jeg kun være enig i...

    Syntes generelt af professionelle svømmere er dem der laver mest ballade smiley


  • #35   31. aug 2011 Måske skulle man forbyde alle dem med grønt bånd!

  • #36   31. aug 2011 hørt....

    : /


  • #37   31. aug 2011 Kristian J..............Nu kunne jeg fristes til at spørge om ikke det er bedre at bære rygmærke og vise hvem, og hvad man er, end at være forbryder uden rygmærke.
    De første er da til at få øje på, de sidste kan gemme sig i mængden og lave en masse lort uden at blive genkendt, så hvem er værst ?

    At være rocker er vel ikke værre eller bedre end at være nålestribet og stjæle penge fra samfundet.
    Her den så igen, de første er til at få øje på, de sidste kan gemme sig bag navneforbud.

    Så jeg kan stadig ikke se hvordan man kan retfærdiggøre en udelukkelse af den ene gruppe frem for den anden.



  • #38   31. aug 2011 Ole, du ser sg ikke så mange nålestribede Thorsen'er, smadre folks knær eller klippe fingre af dem, så joooh, der er vist en forskel...

  • #39   31. aug 2011 I øvrigt en FEEED BMW, du har dèr...

  • #40   31. aug 2011 Jabbekot.........tak for rosen smiley

    Ang. de nålestribede, nej de vil sgu ikke have blod på Hugo Boss habitten, de nøjes med blæk på fingerne.
    Men strafferammen for økonomisk kriminalitet er højere end for vold, så de er faktisk større forbrydere end dem der slår og klipper lidt i folk.


  • #41   31. aug 2011 Så vidt jeg ved, har banditterne og englene gang i næverne syd for grænsen. Det på trods af at, de ellers har lavet en våbenhvile, da de er blevet forbudt flere steder og derfor vil holde lav profil et stykke tid.

    Ved ikke om det kan være en medvirkende faktor til forbuddet.


  • #42   31. aug 2011 Jeg vil godt vædde min gamle hat på, at det ikke er østjyllands politi, men et ønske fra arrangørerne, at forbyde adgang for ovennævnte grupperinger.
    Nægter at tro på, at østjyllands politi, eller for den sags skyld, politiet iøvrigt, kan forbyde nogen som helst personer adgang til arrangementer.

    Arrangørerne vil bare ikke tage konfrontationen med ovennævnte grupperinger, hvilket man jo sagtens kan forstå, hvis man bare er en lille smule oplyst om, hvilke sysler disse ynder at berige samfundet med.


  • #43   31. aug 2011 Simon fra Aarhus - nonsens ! Englene har været forbudt i Hamburg i årtier, forbudet blev for ikke så længe siden udvidet til hele den nordlige del af Tyskland, freden er sluttet de to parter imellem, så et forbud mod de to omtalte til en event på Djursland... nej der er med garanti ingen sammenhænge der !
    Li' dem eller ej - det er udtryk for noget som dårligt passer ind i et demokratisk land, hvor helv. ellers udstikkes der forbud mod bestemte grupper's færden, som tidligere skrevet blev dette også prøvet syd for grænsen for 70 - 80 år siden,
    Vi har et demokrati her - som bl.a. inkluderer fri ytring og fri færden, ikke et banan stats'lignende diktatur, hvor nogle grupper udelukkes blot fordi - og hånden på hjertet - hvor mange her har nogensinde rent faktisk fået klippet fingre af, blevet truet og trampet på af dem, nej vel - 99.999999% har al' deres viden fra Station2, som vi som Mc'ister jo ved er objektiv i deres dækning af alle emner !


  • #44   31. aug 2011 jeg fatter sku heller ik helt det konsept ved at udelukke rocker fra div træf osv. i min verden er der sku mange andre der helre sku ha adgangs forbud til div ting og sager.
    personlig har aldrig oplevet bøvl med hverken den ene eller anden grupe, mener bare dem der evt dukker op til feks mosten er jo fordi de som så mange andre har interesse for ræs og mcer så er det vel skide lige meget hva der står på folk og hva deres status er så længe de opføre sig ordenlig


  • #46   31. aug 2011 Det plejer ikke at være de lokale politimestre, der alene bestemmer disse forbud, men derimod NEC, som er en afdelingen i politiet, der har imponerende meget mere styr på bander (af alle slags) end alle andre.. De gutter ved seriøst ALT oom hvad, der rør sig i de kredse, så mon ikke de også har en finger med i spillet på Mosten...

  • #47   31. aug 2011 Det er da fint. Rockere er per definition kriminelle med narkohandel, skatteunddragelse, og mange former for berigelseskriminalitet.

    Rockere gør intet godt for noget. Intet!


  • #48   31. aug 2011 hvis det er fordi man vil udelukke kriminelle fra div arrangementer så er der sku ik ret mange andre der absolut også bør udelukkes, om ha eller banditerne gør noget godt eller skidt for samfundet er vel lige fedt så længe de og andre opføre sig ordenligt og er der på lige fod med andre så er det sku da lige gyldigt om de er der. det med at der bliver en trykket eller kedelig stemning ved deres tilstedeværelse kan jeg nu ikke genkende fra nogen træf, min holdning til den frygt folk åbenbart har for dem stammer helt og aldeles fra mediernes omtale om dem,



  • #49   31. aug 2011 jer der køre racer maskiner ville da heller ikke være vidre tilfredes med at blive udelukket for NOGEN af de menesker der har den slags mcer køre som en pose kartofler

  • #50   31. aug 2011 Forbud'et mod "rockere" på mosten stammer mig bekendt ikke fra arr. af raceday arr. men er udstedt af ordensmagten !
    Hvorfor er det så mange er bange for dem - hva har de gjort jer..? narkohandel, skatteundragelse javel, men såvidt personen er på "fri fod", har vedkommende betalt sin gæld til samfundet for sin udåd - er det ikke sådan det er, alle mennesker kan komme "galt i byen", men er det fair at straffen fra systemet side gøres livslang ?
    Værn om demokratiet, værn om friheden til at være den du og de er !


  • #52   31. aug 2011 Der er sg forskel på at have trådt forkert og være en del af en gruppering, hvor det at træde forkert, er en del af hverdagen.. Vi taler om hensigt hér...

  • #53   31. aug 2011 Når det så er sagt, er jeg sg personligt ligeglad med, hvem der kommer til træf.. Dér er jeg enig med Henrik...

  • #54   31. aug 2011 jeg har ikke noget godt at sige og dem.. og har ikke det store at ytre mig omkring om de er der eller ej... for mig lige fedt, bare de opføre sig ordeligt. og det gælder alle......

    men

    OY05 .
    nu jeg læser dit indlæg, tænker jeg at, det må være det, vi bygger dette samfund op på, på godt og dårligt.. så kan få øje på det du skriver..

    og Henrik (Aalborg) S

    ja du siger da noget..... bryder mig ikke om at nogle skal bestemme hvem og hvor nogle kan og må komme.. lyder ikke dansk.. og ikke rigtig
    mvh


  • #55   31. aug 2011 dejligt tiltag. må vel hellere lette måsen og prøve det i år

  • #57   31. aug 2011 ShiT ... fuck det hele , Mosten raceday er årets absolut fedeste weekend !


  • #58   31. aug 2011 Forbudet var der også sidste år. Kunne det tænkes at man ikke ønskede at en fra fra en rivaliserende bande smed en håndgranat midt imellem rockerne, mange samlet på et sted ville jo give (bonus)

  • #59   31. aug 2011 OY05 .

    Ingen rocker vil nogensinde komme til at betale sin gæld til samfundet. Nogle af dem betaler for lidt af den, men det er så det. De snyder på alle måder, og er gerne på forskellige offentlige ydelser.


  • #60   31. aug 2011 til thy træf i år var der lidt haèr og et par AKèr der ellers fared rundt og spillede op og delte vidst lidt ballade ud, de blev hentet af politiet og kørt væk, vis de ikke kan finde ud af og begå sig blandt andre mennesker skal de sku holde sig væk.

    jeg har intet imod rocker, indvandre eller hvide, gule, eskimoer, sjællander, men der er brådne kar blandt alle, men vil dog sige at AK81 er sku en flok møjunger/tumper.


  • #61   31. aug 2011 hmmm er stein bakker eller klaus riskær mon rocker os for de for da hvist heller aldrig lige betalt deres gæld til samdundet . og i bund og grund snyder de sku nok mere end mange andre gør feks enlige forældre der modtager div ydelser trods de faktisk har en samleve partner eller alle dem som lever af konkurs rytteri så marc du ligger sku mærke til dem fordi du måske æder medierns pis med hud og hård, og uanset hvad så er det jo pis lige meget hvem og hvad man er så længe man behandler andre ordenligt.

  • #62   31. aug 2011 det korte af det lange er vel at moral og etik i dk har set bedre dage... slut... og hvor blev den der samvittighed af nu vi lige er igang...

  • #63   1. sep 2011 De er kriminelle, de er farlige, de er......

    Når alt det er sagt, så er fuldgyldige rockere nogle af de mest rolige kriminelle derude.. De passer sig selv, hvis de ikke har rygmærker på så kan man nogle gange slet ikke genkende dem, og de kigger aldrig ondt på nogen..

    Det er straks værre med alle de unge wannabees der skal bevise en masse..


  • #64   1. sep 2011 Randers politi prøvede oz under den store "rocker krig" at udelukke de der klubber.. Men det lykkedes ik.. Men får jo se om det virker i år . Go race og fest alle Mosten fans smiley

  • #65   1. sep 2011 Mirza: Ja, når folk kigger. Og ja, de sætter tit deres håndlangere til at gøre det beskidte arbejde.

    Alle dem, der skal bevise en masse, får jo deres ordrer et sted fra.

    Toprockere kan også nærmest hjælpe gamle damer over vejen, hvis folk kigger. Det er god PR.


  • #68   1. sep 2011 ja der er nemt og trigge en generalisering smiley Hehe fordomsfulde danskere... DF... ja der var engang en der sagde at DF'ere beviseligt har en lavere IQ... personligt tror jeg bare folk der stemmer DF bare er bange for og imod at folk indvandre til dk... de tænker slet ikke over hvordan de vil have det samfund de nu engang lever i... ;-)...

    ja jeg måtte ud med det... høhø...


  • #69   1. sep 2011 Nu skal vi ikke glemme..

    Husk nu alle med jeres sure optød om at forbyde den ene eller den anden skal i ikke også forbydes adgang ?.

    Hvorfor ikke i glemmer de her menesker, som i nu sidder genere. er jo ikke anderledes end jer de elsker motorcykler, derfor køre de i deres klubber. Der kan ikke betvivles der er nogle kriminelle, men det er overalt i dk. kig jer i spejlet og spørg jer selv om i nogensinde har lavet noget ulovligt, det er der mange der har. Jeg tror ikke der kommer så mange på. Mosten Race Day


  • #70   1. sep 2011 Tja, jeg fik en dom for vold for en del år siden (2 år i spjældet) så jeg kan jo ikke deltage i sådan noget som Mosten race day!! Jeg er jo dybt krimminel, og får nok aldrig betalt min gæld til "samfundet", nu er jeg spændt på om jeg får lov til at stemme til det kommende valg, men det gør jeg jo nok ikke! Rent bortset fra min ynkelige persons problemer, er det ren politistat at forbyde bestemte grupper, at deltage i sådanne sammenkomster, det er vel næsten på kant med grundloven!! Hvadenten det er HA eller Bandidos, kan man gå ud fra at hvis de er dømt for noget, sidder de inde, eller har udstået den straf en DOMMER har idømt dem. Og så er det ligegyldigt hvad nogen magtsyge politifolk eller små mennesker mener. Demokratiet gælder vel alle?

  • #72   1. sep 2011 Henrik. Det er bare ikke ok, at en "folkedomstol" begynder at bestemme, om det så er fordomsfyldte folk her på MCG eller i politiet, eller for den sags skyld div. politikkere er ligemeget. Så længe vi har en grundlov der tillader MC klubber som de nævnte, nynazister og alle mulige andre jeg ikke gider nævne her, er det til at brække sig over at læse. Det er en del af det danske demokratiske samfund, på godt og ondt, så lev med det! Men man får det indtryk, at dem der brokker sig mest er fra "mig alene" generationen, læs: de yngre. Og god Race Dayes til alle, hvem og hvad de så måtte være.

  • #73   1. sep 2011 Det næste bliver vel Træf på toppen uden bikere ... !
    smiley


  • #74   2. sep 2011 Urbanviking. Ja puha de må væk. De har jo ødelagt det træf totalt med alle deres motorcykler og larm... Nogen af dem drikker også deroppe har jeg hørt..

    Det er godt vi har et styre der kan beskytte mig mod alt, og fortælle mig hvad der er godt og skidt for mig... Det magter jeg som som ganske almindelig borger jo ikke selv.... Og så er jeg tit bange og får lyst til at græde.


Kommentér på:
Mosten Race Day - uden rockere

Annonce