{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MCG Julefrokost - AFLYST
  • #1   20. okt 2011 Hvis det nu ikke var lagt i københavnstrup var det måske gået anderledes...

• #2   20. okt 2011 Ja Københavnstrup er sgu en sløv stad!!

• #3   20. okt 2011 Sløv`````` vi har club 34

• #4   20. okt 2011
    I kan jo lade være med at holde den i udkantsdanmark.

• #5   20. okt 2011 hvor er det dog fint i ikke har andet end tåbelige dumme kommentare nu hvor vi er nogen stykker der har prøvet at få et arrangement op at stå

• #7   20. okt 2011 Du har ret Jesper ..

Personligt har jeg glædet mig.. lige indtil jeg så datoen smiley ( Derfor var jeg lidt stille )

Prøvede at snige mig uden om den anden julefrokost,med den gik ikke desværre..

• #8   20. okt 2011 Man kender da en masse fra trådene. til frokosten kunne man starte med en præsentation runde med alias'er så man kunne rede nogle tråde ud.

• #9   20. okt 2011 Er da selvfølgelig trist, men man kunne som udgangspunkt have holdt festen et andet sted end det område i Danmark, hvor der er det mindste antal motorcyklister!

• #10   20. okt 2011 Nej forhelvede da ?! Nedtur :S skulle ha' tilmeldt mig noget før .. Satans også ..
    Har været i Hamborg og ikke fået tjekket op på det ..

Jesper: Hvor mange er tilmeldte ?

• #11   20. okt 2011 Ærgeligt.

Men at kalde os for sløve, når nu nogle af os ikke har interesse i det, er måske lidt overdrevent!!

Prøv du at lave en dag om affjedringens mysterier, med efterfølgende mad.. SÅ skal du se tilmeldinger smiley

• #12   20. okt 2011 Det med at rejse langt, og så ikke kende nogen osv, er da en dårlig undskyldning.
    Der er sgu da et hav af mennesker der også tar til træf rundt i landet, der kender man da heller ikke altid hinanden.
    Og man kan da sige at vi formentlig har samme interesser, ellers ville man jo nok ikke være herinde.

• #13   20. okt 2011 Og iøvrigt er der ingen grund til at holde det i københavn. De har godt af at komme lidt ud af fisposen. Men jeg ved fra københavnere og opland, at hvis noget er over 20 min væk, er det tit og ofte for langt til at de gider at køre efter det. Husker tydeligt da horsens fik mange af de store koncerter, istedet for parken. Sikke en tudekoncert der kom fra øen smiley

• #14   20. okt 2011 Helt enig i at det ikke er andet ind dårlig undskyldninger!!!
    Vi er et MC folk, der nyder vores hobby, mon ikke vi kan finde noget og snakke om...
    Og 499,- for fri mad + drikke i 6 timer er sku ikke slemt...
    Jeg var ved at få arrangeret en soveplads der ovre, men det må så blive en anden gang... smiley

Men bare for at hører, hvor mange tilmelde kom vi op på??
    Og hvad er minimum for at det bliver afholdt??

• #16   20. okt 2011 Nicholai P
    Og vi københavnere syntes det er modsat. Den gang jeg havde scooter der måtte jeg da tage til træf med vennerne i jylland næsten hver måned fordi der ikke var noget på sjælland. Nu har jeg haft bil i nogen år og jeg har sku tit været til træf + diverse i jylland.

Det kunne os bare være i jyder og fynboer skulle starte jeres maskiner op og kører en tur herover og få en hyggelig aften med de folk der var tilmeldte istedet for at sidde og give hinanden skylden fordi man selv er for sløv.

Bondemændene fra jylland kan få slæbt deres traktorer herover til demostrationer og i kan ikke engang få en mc over broen. Bare rolig der er mekanikere herovre hvis der skulle være ko lort i luftfilteret på jeres maskiner ;P

• #17   20. okt 2011 Bent H Det vidst godt du snart skal sove. Husk at få det rigtige ben ud af sengen imorgen

• #19   20. okt 2011 Så gå i seng igen...

• #20   20. okt 2011 fed kommentar Bent...virkelig klasse...

---------------------------------------------------------

trist at den ikke blev til noget, men ved af egen erfaring hvor
    svært det kan være at få en julefrokost op og stå.

Uanset hvor i landet den holdes smiley

• #21   20. okt 2011 nogge - lige mine ord. gå i seng igen Bent H du er da for dum at høre på!

• #22   20. okt 2011 smiley skod , kunne man måske være tidligere ude eller samles om noget sommertræf , sparke dæk noget ?
    ja og ved godt der er masser om sommeren , men burde da være muligt

• #23   20. okt 2011 Synes bare at vi skal rykke julefrokosten til en gang i juli måned så ! Var selv med til en julefrokost i juli måned og det var sagtsusme lækkert at få iskold snaps, flæskesteg, sild og alt hvad der ellers hører til julefrokostbordet samtidig med at man sidder udenfor i dejlig solskin !

• #24   20. okt 2011 Nicholai P
    Jyder er nærige med deres penge!!
    Hvis vi fx. tager roadracing - så piver jyderne over de skal med broer eller færger for at komme til sverige og kører race på en rigtig racerbane!!. Det koster jo lige pludselig lidt mere end hvad de er vant til når de tager 3 dage på Padborg lorte park.
    Tænk på os fra sjælland, vi skal ligemeget hvor vi skal hen, betale xxx antal kr. til en færge eller bro, og sådan er livet sku bare..
    - Og ville også tro at flertallet af dem der køber reservedele og udstyr i tyskland via nettet, fordi det er billigere, er fra Jylland!!.
    Derefter brokker/ undrer de sig over at MC-forhandlerne herhjemme lukker eller er for dyre..

499 kr for fri mad + fri drikke i 6 timer - det er satme da iorden?
    Prøv at gå ned på den lokale bar/ bodega/ værtshus med kun 499 kr. og se hvor langt i kommer.. Medmindre i bytter jer til øl med halmballer..

• #26   21. okt 2011 sådan Lasse, godt skrevet, og hatten af for den/dem der har prøvet at samle folk til en kom sammen, hvor folk ikke bare sidder bag en skærm med et dæk navn, og hvor der evt kunne komme rigtig mange nye venner/ bekendte på sin liste....

• #27   21. okt 2011 resultatet af tilmeldingen var at der desværre kun var 1 der havde tilmeldt sig, altså udover Jakob og mig der prøvede at få arragementet op at stå. Det synes jeg sgu er sløvt :o(

• #28   21. okt 2011 jeg undrer mig over hvor arrangementet har været slået op, jeg har sgu ikke opdaget det , bruger ellers (ifølge fruen)en del tid herinde, men jeg må indrømme at jeg bruger mest tid på at glo på cykler smiley
    jesper: er ked af at der ikke er flere tilmeldinger, men måske en bedre annoncering?
    god jul

• #29   21. okt 2011 LOL Michael, det har den sidste måned været uafbrudt på forsiden....

faktisk så meget, at nogle personer kaldte det spam til sidst!!

• #30   21. okt 2011 hmm. det må være det med at se skoven for træer;_(

• #31   21. okt 2011 Kun 1 tilmeldt, gad vide hvem det var?
    <<<---- smiley

• #32   21. okt 2011 Det har som Jesper L skriver været annonceret MANGE gange, så det burde ikke ha været til at overse, men det kunne det altså alligevel.

• #33   21. okt 2011 Med den tilsvining der har været af jyderne er jeg sikker på det bliver en kæmpe succes næste gang.
    Jeg syntes det er sørgeligt at fordi der ikke har været tilmeldinger nok så er det nærigebonderøvehalmballebyttende jyder det er galt med, i er jo alligevel sikkert flere på sjælland end vi er i jylland.
    Hvis i kbh'ere har så mange penge at i kaster i vildskab med dem og har så desperat brug for os jyder til at holde en ordentlig fest, hva så med bare at holde det i jylland?
    Jeg har set annoncen med julefrokost mange gange så jeg tror heller ikke det er mangel på reklame men mere lokationen.
    Prisen syntes jeg er meget fin men dertil kommer jo 1100kr i transport, 6-700kr i overnatning og værst for mig en hel weekend revet ud af kalenderen.
    Det er meget at ofre for nogle når man slet ikke kender personerne eller området hvor festen bliver holdt.

• #34   21. okt 2011 Hold da op 1 tilmelding der må ikke være mange der kører mc på sjælland

• #35   21. okt 2011 Var det blevet afholdt i jylland var der kommet masser af tilmeldinger

• #36   21. okt 2011 ja, det er sgu en skuffende tilmelding......det var heller ikke lige det vi havde forventet.

• #37   21. okt 2011 "Med den tilsvining der har været af jyderne er jeg sikker på det bliver en kæmpe succes næste gang.
    Jeg syntes det er sørgeligt at fordi der ikke har været tilmeldinger nok så er det nærigebonderøvehalmballebyttende jyder det er galt med, i er jo alligevel sikkert flere på sjælland end vi er i jylland.
    Hvis i kbh'ere har så mange penge at i kaster i vildskab med dem og har så desperat brug for os jyder til at holde en ordentlig fest, hva så med bare at holde det i jylland?"

Det er snart popcorn og colatråd det her.. hi hi.

• #38   21. okt 2011 Jesper F - Du må endeligt ikke tage det personligt. Jeg er med i flere klubber og folk er sku' lidt "kedelige" Tror folk nok har for meget omkring hovedet pt. Eller også er de så forkælet at de skal hentes og bringes smiley

• #39   21. okt 2011 jeg tager det nu heller ikke personligt

• #40   21. okt 2011 Vildand: he he ja, jeg tror lige folk skal ha fri fra arbejde så kommer der nok gang i den!

Jeg syntes det er ærgeligt at det ikke blev til noget, men fordi der kommer et forslag om at holde det mere centralt i landet syntes jeg ikke der er grund til at generalisere jyderne til at være nogle nærige sløve bonderøve.

• #41   21. okt 2011 Jesper F: Jeg tror bestemt heller ikke du skal tage det personligt, jeg tror bare at folk er meget booket til julefrokoster i tiden, jeg har da feks 3 jeg skal med til indtil videre.

• #42   21. okt 2011 ELLER måske gider folk bare ikke mødes med en masse personer, de kun kender fra et chatrum om Motorcykler?

det gæler feks. for mig!!

• #43   21. okt 2011 Synes da det er flot som sjællændere herinde kan svine jyderne til,men ok det er også nemt bag en skærm

• #44   21. okt 2011 enig for dælen det er en stor svinetråd mod jer jyske godtfolk

men hva fan klart når VI har club 34,

• #45   22. okt 2011 Griner graubballe ... For helvede smiley

• #46   22. okt 2011 Ja det er trist at folk ikke at kom ud af gemmerne. Vi havde faktisk lagt en del arbejde I den julefrokost.

Og Bent H tænk at gemme sig bag en så smagløs kommentar det kan man kun undres over.
    Mit ellers positive syn på mc folket har da rykket Sig en smule men så må vi jo planlægge en ny til næste år

• #48   22. okt 2011 Bent...

Du er sku en svans at høre på ^^

Men godt man ikke møder typer som dig.. for så havde vi nok fået stivegardiner i stedet for god mad !

• #49   22. okt 2011 Bent er nyoprettet, og tydeligvis en troll!! brug dog ignore, så kommer han til at kede sig!

• #50   22. okt 2011 Bent...

Jeg kan se at du er forholdsvis ny her på forumet, så jeg vil bare lige informere dig om at det ikke er den normale omgangstone vi bruger her på MCG, det er muligvis meget normalt både på bilgalleri og på scootergalleri osv, men vi vil gerne holde det på et hyggelig plan her inde...

Så et godt råd vil være og holde lidt lav profil, ellers tror jeg ikke at du bliver ved med at være velkommen her på siden...

/Kasper

• #52   22. okt 2011 Jamen, du har åbenbart ikke lært det "bent" er det ikke fantastisk?

• #53   22. okt 2011 De er sikkert alle blevet stemt ud, derfor er den så ny.

• #54   22. okt 2011 MEN bortset fra det, ER det da en lidt morsom tråd (ikke for dem der prøvede at lave den julefrokost)
    MEN vi sidder og diskutterer noget, som kun 1!!!!!!! har gidet at tilmelde sig, og betale for!!!! UTROLIGT men sandt, der var ikke interesse nok, færdig (desværre for dem der intereser sig for at holde det)

smiley

• #55   24. dec 2011 Hey Jeg giver det lige en chance mere... Jeg tilbød Jesper og hjælpe men kunne ikke før end i februar.... Så jeg tager chancen med en bag(H)julefrokost lørdag den 4 februar... samme dag som der er forever3whels i fredericia, så kan man stoppe i odense på vej hjem til god mad osv...

(link fjernet)

Menuen er hjemmelavet :

Hvide sild m. karrysalat

Røget/gravad-laks m. dild-dressing

Fiskefilet m. remoulade

Æg, rejer, agurk og tomat

Leverpostej m. bacon og champignon

Svinekam m. brune kartofler og rødkål

Andebryst med andesause

Tarteletter med høns i asparges

Roastbeef m. remoulade og ristede løg

Frikadeller