{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.591 visninger | Oprettet:

Tur over USA {{forumTopicSubject}}


Jeg og en kammerat har snakke om at tage tur over USA.

Indtil videre er planen at bruge 14 - 25 dag på det.
Vi har snakke om at tage der over købe to cykler og så tage tur over og når vi ender på vestkysten få dem sendt hjem til lille dk.
Der er lige noget spørgsmål der har meld sig imellem tiden.
Hvordan gør man med forsikring ?
Der må være nogen her inde der har tage turen med nogen før og derfor kender en go rute og steder der er
vær at besøge ?
er der ellers nogle fald grupper ?

Route 66 er ikke så tiltalende og HarlyD cykel orker ingen af os at køre på


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tur over USA
  • #1   22. dec 2011 Fra tidligere tråde herinde, fremgår det at man ikke kan købe en forsikring derovre som udlænding. Så man kommer formentlig ikke uden om at leje cyklen. Men der er også indtil flere udbydere af den slags, og hvor man kan hente cyklen i én by, og aflevere den i en anden.

  • #2   22. dec 2011 rute:
    Jeg ville klart køre fra vest til øst.
    Det skulle være noget billigere at få sejlet cyklerne hjem fra østkysten end fra vest kysten.

    Forsikring kan du sagten få og de fleste stater kræver ikke engang en amerikansk kørekort. Kontakt forsikrings selskaber Progressive: http://www.progressive.com/
    De kræver bare at du har en adresse som de kan sende forsikrings papirerne til.
    Det samme ved jeg at DMV (motorkontoret) kun kræver i Californien, Oregon og Washington.

    så skal du overveje hvilken stat du vil starte i da indregistrerings skatten/"moms" er forskellige i de forskellige stater.
    DMV hjemmesider har ofte nogle priser stående.

    Har i nogle tanker om hvilke type motorcykel i vil køre på?
    Brugte motorcykler kan selvfølgelig købes hos forhandlere men ellers så foregår det meste brugtsalg på: http://www.searchtempest.com/

    Jeg gider ikke at sidde at remse alle de fede ting op, for det er simpelthen for meget sejt at se.. Men sit dig ned i juleferien og kig min rejseblog igennem.. så er jeg sikker på der nok skaldukke nogen ting op som du vil synes kunne være sjovt at se,
    http://touringthestates.blogspot.com/

    Ellers er du velkommen til at kontakte mig hvis du har spørgsmål... så skal jeg se om jeg kan svare.


  • #3   22. dec 2011 Tak for svare
    Nu kommer det nok til at lyde list underlig smiley
    Men en Aprilia RSV eller en Ducati
    Hele vej til USA for at køre på italiens


  • #4   23. dec 2011 Så vælger du i hvert fald noget som er dyrt. i hver fald ud fra de priser jeg har set i USA.
    men det behøver jo heller ikke altid at være klogt, bare det er sjovt!


  • #5   24. dec 2011 Med hensyn til turen skal et par 1000 ikke af gøre det, det ville være trist at komme hjem efter turen og tænke "hvorfor betalte jeg ikke lige 2000,- mere så kunne jeg ha .......

Kommentér på:
Tur over USA

Annonce