954 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Nogen som vil med at opleve VESTLANDSFANDEN??.. Nogen som vil med at opleve VESTLANDSFANDEN??..

Ja så er det tid at planlægge min mc ferie på min "Jonji", en ST1100 Pan European fra 1991. Jeg har planlagt at tage afsted til Norge i 2 uger alene, da min bedre halvdel er på ferie andet sted...

Afrejse til Norge Mandag i uge 28 eller Mandag i uge 29, og to uger fremover. Er der nogen som har lyst at tage med for at opleve "VESTLANDSFANDEN" er lokalt vejrfenomen på vestsiden af Norge, samt et eventyr i farger og naturoplevelser, så kom gerne med.

Les mere her: (link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogen som vil med at opleve VESTLANDSFANDEN??..
  • #1   16. maj 2012 Hvad er dette Vestlandsfanden ? når jeg googler det, dukker der kun sider med et band op.

• #2   16. maj 2012 Vestlandsfanden er OGSÅ navnet på et Folke rock band i Norge, men de er opkaldt efter netop det nævnte vejr fenomen, og at opleve dette, så MÅ du bare være med. Et Vejromslag som noget en hverken kommer at opleve senere eller tidligere i livet....

Vil du med.....

P.S. jeg har også googlet det, men der er ingenting om vejret...
    Vi må spørge de lokale...

• #3   16. maj 2012 Jeg tager afted uanset om nogen tager med eller ikke. Har prøvet før at rejse alene, og det er faktisk også OK...
    Bare synd for de som går glip af en fantastisk ferie i Norge.
    Se bare kommentarer og billeder fra en tur jeg har haft til Holland her:
    http://www.motorcykelgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=14301

• #4   16. maj 2012 Har desværre ikke tid de uger.. Smutter afsted halvt sammen med familien i uge 25-26, hvor de tager bilen. Var bare nysgerrig omkring dette vejrfænomen smiley

Jeg var også afsted sidste år i Norge alene (se evt. fotoalbum). Det var også en god oplevelse, men når det er over flere uger tror jeg det vil være rart at have nogle at dele oplevelsen med smiley

• #5   17. maj 2012 Nu kender jeg ikke lige stedet i skal hen, men kan fortælle at turen fra Kristiansand til Stavanger rummer kørsel a la Alperne, dog er højdeforskellene ikke så store, men fede sving og flot natur.
    Husk konserves og rugbrød!
    også en glimrende lejlighed til at stoppe med at ryge:)

• #6   17. maj 2012 Jeg har ikke planlagt så meget af turen, da jeg vil have frihed til at gøre vad jeg har lyst til, men i hovedsag er turen godt fyldt op med kyststriben af Norge og masser af sving. Det eneste jeg skal passe af tid er færgeafgangen fra Trondheim til Bergen på Hurtigruten....
    Det er ligsom min Bonus trip....
    Prøver at vente lidt endnu for at se om nogle vil være med...
    Uanset så er dette den absolut ultimative mc trip i Norge, og en kan glemme Norkapp, der er bare en masse tåge....
    NEJ lad os se om vi finder VESTLANDSFANDEN, for det bliver en oplevelse for livet, jeg lover....

Kommentér på:
Nogen som vil med at opleve VESTLANDSFANDEN??..

Annonce