{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Le Mans 2012, skal du afsted? {{forumTopicSubject}}

Hej

Det er 3. gang vi tager til Le Mans, første gang var i bus, anden gang var med tog, denne gang bliver det på motorcykel. Vi påregner at køre 1.000 km første dag og overnatte i tyskland, tæt på den belgiske grænse. andendagen byder på ca. 550 km kørsel

Vi har bestilt en kør-selv ved k-rejser, overnatter på Beausejour.

Er der andre, herinde, der tager turen derned på motorcykel, der er interesseret i at slå pjalterne sammen - det er trods alt lidt sjovere at følges ad smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Le Mans 2012, skal du afsted?
  • #1   17. maj 2012 Er desværre til søs...

• #2   17. maj 2012 Jeg har været på Le Mans i 2007 - 08 - 09 og sidst i 10. Det kan klart anbefales at køre selv, men også at ankomme mandag, hvis man skal bo på en K-rejser camp. Jeg ville dog vælge 2 overnatninger på vej derned, så man max. har 100 km. tilbage på den sidste dag. Det er bedst at ankomme senest kl. 12.00, hvis man vil have en god plads på campen.

Hvis I tager afsted næste år, så vil jeg anbefale jer at bestille plads i den franske ACO Beausejour camp, da den er meget billigere end k-rejser, og har de samme faciliteter.

God tur derned, er meget misundelig, da jeg ikke skal afsted i år smiley

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
    #3   17. maj 2012 hvis i kører selv, så lad være at tage ruten gennem paris, har kørt der første, eneste og sidste gang. De er rablende gale de franskmænd.
    Sidst jeg var i le mans, 3 år siden, der tog vi vejen over Rouen- Er vel en 40 - 50 km længere, men tror på den er langt hurtigere.
    Vi tog forøvrigt eneste overnatning på hotel i den by, da vi ellers ville ankomme til Le Mans på et træls tidspunkt.

• #4   17. maj 2012 Må jeg forslå det her firma, det virker 112 %

(link fjernet)

• #5   18. maj 2012 Kenneth H -> så i kørte danmark -> Rouen første dag?

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

#6   18. maj 2012 jeps

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

#7   18. maj 2012 Bliver selvfølgelig lidt hårdt for jeres mås, hvis i kun er vandt til at trille 12 km. ned til den lokale pølsevogn og lave show off for de indfødte tøser.

Vi kunne den gang godt finde på at trille 250 km til Skagen, få en is og en cola og så køre hjem igen. Når bagdelen har vænnet sig til at sidde lang tid på sædet, så er 1200 km ikke så galt.
    Kørte også engang hjem fra lloret de mar i et stræk, men det vil jeg så ikke gøre mere.

• #8   18. maj 2012 Ok, har kigget på en airhawk sims til sædet, men synes de små 1000kr er alt for mange penge for noget man ikke bruger så tit smiley

Må lige træne røven lidt inden vi skal afsted ... Lyder forkert haha

• Kenneth H
    Kenneth H Tilmeldt:
    okt 2011

#9   19. maj 2012 I kan da godt stoppe før, men er nu rart når man står op og har fået morgenmad, at man ved der ikke er ret langt at køre før man er der.

Kommentér på:
Le Mans 2012, skal du afsted?

Annonce