471 visninger
|
Oprettet:
Horsens-Vejle {{forumTopicSubject}}
er der nogen i området der vil med ud og trille i aften ved 19:30 - 20:00 tiden i aften, og evt. forbi noget bål?
Mvh Torben
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
sep 2005
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 631
Janus: det var en fed tur i dag efter min mening.
Horsens-Vejle