1.938 visninger
|
Oprettet:
snart sommer {{forumTopicSubject}}
hvad for træffer skal i på i 2013 ellers glædelig jul og knald godt nyt år til jer alle
jun 2008
Følger: 19 Følgere: 62 MC-er: 12 Annoncer: 7 Emner: 54 Svar: 528
aug 2012
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 37
Kom frisk
God jul og godt nytår til alle
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 33 Svar: 798
rigtig god jul og et godt nytår til dig
mvh jimmy
jun 2007
Følger: 60 Følgere: 62 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 606
mar 2009
Følger: 36 Følgere: 37 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 208
jun 2007
Følger: 60 Følgere: 62 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 606
jul 2008
Følgere: 89 MC-er: 6 Emner: 364 Svar: 1.746
apr 2012
Følger: 10 Følgere: 41 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.421
Derudover er det hvad der dukker op som kan passe ind i planerne hen af vejen
jul 2012
Følger: 11 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 619
Ps.. Fed Honda du har.
jun 2007
Følger: 60 Følgere: 62 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 606
mar 2009
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 6 Emner: 6 Svar: 519
jun 2007
Følger: 60 Følgere: 62 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 606
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 676
mar 2009
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 6 Emner: 6 Svar: 519
jun 2007
Følger: 60 Følgere: 62 MC-er: 4 Emner: 98 Svar: 606
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 102 Svar: 2.497
www.danish-bikemeet.dk
feb 2007
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 676
Før i tiden var det kun mcister der kom til træ nu er der flere bile end mc til nogle af de træf,jeg tager jo heller ikke til træf for America biler hvis jeg ikke har en,og sku ikke nok med det er der sku ofte dem i bilerne der laver ballade.Efter min mening kun adgang for motorcyklister (bare min mening )
feb 2008
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 6 Emner: 155 Svar: 1.074
Ellers skal jeg en tur til Sverige til tændstikstræf igen - har også snakket med en kammerat om at vi skal en tur til odense mc festival.
Ellers er det jo bare et spørgsmål om bare at tage afsted en weekend hvor der er godt vejer - der er næsten altid et træf et sted i landet
Kun 8000km! - Har kørt små 20000 i år
jan 2005
Følger: 3 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 72 Svar: 706
jun 2010
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 346
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 664
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
og jeg har det som jacob, omkring fyns mc festival, det er bare hyggeligt..
og der er mange andre hyggelige træf, som jeg prøver at få til at passe.så jeg kan komme en tur forbi,
vejret er en meget vigtig faktor for mig.. gider ikke tage på træf osv hvis det er dårligt vejr..
mvh
okt 2012
Følger: 9 Følgere: 33 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 622
jun 2010
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 346
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
Syntes du ikke Fyns mc festival bliver nævnt positivt...
og det ligger på FYN
mvh
jun 2010
Følger: 10 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 346
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
mvh
ps... og patter
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 664
snart sommer