{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TT-Assen trackday
  • #1   7. feb 2013 Ville gerne derned at køre, men tvivler meget på min r6'er kan overholde de strænge tøjkrav der er....

• #2   7. feb 2013 Fuck, skal der nu også pels på cyklen... smiley

• #3   8. feb 2013 Støj er ikke et problem i Assen i forhold til alle andre baner. 102db i 4 meters højde - jeg lukkede lige af for gassen på min honda under måleren, det tog vel ca. ½sekund af omgangstiden og så kunne jeg køre uden db killer.

• #4   8. feb 2013 Jeg havde heller ikke problemer sidst jeg var der, ikke engang med den åbne potte, fuld skrald på gassen og uden db-killer smiley

Derimod havde mine venner med deres 600RR'er lidt udfordringer, den ene endda med db-killer.
    Men som du siger Gert, luk lidt af for gassen, short shift under lydmåleren, så går det fint fint smiley

@ Gert!
    Bliver der kørt på GP baneforløbet med DannHoff?
    Og bliver der kørt løb?

• #6   8. feb 2013 Under mig godt nok lidt over de der 88db?
    - De jeg kender der har fået sort flag, er alle blevet noteret for +100db

Og da vi spurgte på banen, var svaret (så vidt jeg husker!) at grændsen lå på 100db

I bund og grund, svært at blive klog på det støj halløj smiley
    Kunne køre med åben potte og fuld skrald på gassen på Assen, men fik sort flag på Padborg Park med tung lukket potte OG db-killer - Og der er grændsen vist nok 99db.... Lidt træls at man bliver nødt til at prøve sig frem.
    Er ved at få lavet en org. potte, så den passer på mine racer forrør, så burde den være rimelig støjsvag smiley

• #7   8. feb 2013 Altså en potte der passer til farten skipper? Symaskine og nul lyd smiley

• #9   8. feb 2013 @ Christian. Det KUN fordi, at jeg så kan lave den vildeste sniger på dig... Du får brug for BLE, når jeg laver en Ninja på dig smiley

@ Sjæfen. Jeg ved godt hvad de skriver og siger. Men på banen siger de squ noget andet. Kort og godt var beskeden første gang (tror det var Hr Racerrøv der fik besked), han var målt til 102db, og han skulle bare holde sig under 100db, så var de glade.
    Men fuck det, det er kun at prøve sig frem, og være forberedt på at skifte udstrødning smiley

• #10   8. feb 2013 Dannhoff kører desværre stadig på 2009 layout og uden løb.

Ang. støj så skriver prospeed 88 (citat robert fra prospeed: "det er for at være sikre på man kan holde sig indenfor støjgrænsen, så klagen ikke falder tilbage på dem") Det har været 100db i 4 meters højde ind til 2012 - der var det 102db - jeg lukker altid op de sidste 2 pas hver dag da man har en advarsel og derefter ekskludering - men man får lov til at køre dagen efter - så de 2 sidste pas er jo frie. Men jeg bliver altid hevet ind bagefter alligevel da jeg larmer omkring 107-108db under måleren.

Alt lydmåling foretages af assen banen.

Kommentér på:
TT-Assen trackday

Annonce