{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.979 visninger | Oprettet:

sturup den 15/7 for tilmeldte {{forumTopicSubject}}

hej alle .
dagen er nu tæt på og jeg håber i er klar og glæder jer til lidt race i sikre omgivelser .

det forgår som planlagt fra 8 til 17 men jeg henstiller til at vi alle mødes en time før så vi kan få lavet "teknisk kontrol " inden dørene bliver åbnet . så lidt spildtid som muligt ikke .

i bedes ligeledes ALLE huske jeres bankkvittering på det overførte beløb da den som hele tiden nævnt er jeres adgangsbillet til banen . ingen kvittering ingen banekørsel .

der er blevet solgt et par billetter på kryds og tværs og det er ok at dit navn ikke står på kvitteringen så længe du har den med så jeg kan se hvor den er fra .

jeg selv vil være at finde på den svenske side af broen kl 0600 så for dem der vil slå følge derfra kig efter en stor grå hestetrailer smiley .
det har været svært at få flagfolk til dagen så kender i nogen der kan/ vil så giv mig lige et praj da vi ellers er nødt til at deles om tjansen og det vil koste os tid da vi jo så skal udskifte mellem de forskellige pas .

for dem der vil være flagfolk vil transport være gratis og ligeledes mad og drikke .

husk nu alle .dragt støvler rygbeskytter handsker hjelm .

og få lige tjekket din mc igennem inden du tager afsted er der nu noget der drypper ,er der ok dæk på ,bremser den som den skal ,osv osv .

jeg vedhæfter et link der viser hvor sturup ligger og ser om jeg kan finde en kørselsbeskrivelse også og når jeg finder den så ligger jeg den på i denne tråd .

spørgsmål henvend dig på min profil .


her ligger banen .
(link fjernet)



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sturup den 15/7 for tilmeldte
Kommentér på:
sturup den 15/7 for tilmeldte

Annonce