931 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Svingtur Lørdag 20/4 - Sjælland, Tåstrup Svingtur Lørdag 20/4 - Sjælland, Tåstrup

Så er det på tide at få nogle hyggeture op og stå igen.

Det er noget jeg vil prøve at gøre hver weekend der er tid til det, alle er velkomne til at møde op og køre med os, eller bare komme for at hyggesnakke foran McD'en.

Tempoet bliver som det plejer, dem der vil køre friskt ligger foran med den fart de selv bestemmer og resten af os følger efter i vores ejet tempo.

Der har før i tiden været nogle problemer med det at fører flokken ligger afstand til dem som kører med en langt lavere hastighed som derfor føler sig presset til at køre hurtigere end hvad de syntes er behageligt og får en dårlig tur ud af det, der efter når turen er slut og folk er taget videre eller hjem, har man hørt eller læst om deres utilfredshed overfor dem som har kørt i spidsen.
Det skal være slut med det, hvis man ikke kan forstå den helt elementære regl, at der bliver ventet på alle, og dermed bliver ingen efterladt selv om de holder fartgrænsen til punkt og prikke.

Dermed syntes jeg at guide lines, til disse ture nu skulle være helt klare for alle - alle er velkomne, intet fart pres, det skal være en positiv oplevelse for alle.

Møde tidspunkt i Tåstrup, Ikea parkeringsplads; 11.00

Afgang fra samme sted; 11.45

Turen varer for mig til jeg ikke har lyst, eller senest klokken16.00, da der er noget konfirmations kørsel som kunne være sjovt at tiltage i.

Glostrup? hvilken idiot troede der lå en Ikea i Glostrup... tsk tsk...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svingtur Lørdag 20/4 - Sjælland, Tåstrup
  • dennis k
    dennis k Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 50
    #1   17. apr 2013 smiley

• #2   17. apr 2013 Great, kommer hvis vejret er til det. smiley

• #3   17. apr 2013 Kan ikke lørdag, men deltager gerne en anden weekend.

• #4   17. apr 2013 Hvis man "lader sig presse" til at køre hurtigere, end man har lyst til, bør man nøjes med rugbrødsmotor.
    Hvis man er en stor flok, er det umuligt for "førerhunden" at holde øje med, om alle er med. Det må være op til den enkelte at sikre, at DEN bagvedkørende er med.
    Hvis ikke stopper han det første forsvarlige sted, og det forplanter sig så op til "førerhunden".
    Formålet med at køre tur sammen med andre må være, at alle skal have det sjovt. Der skal altså være mulighed for at give lidt gas på de små snoede, og så vente, når det går lige ud igen.
    Hvis der lige som i alt andet i samfundet skal tilstræbes størst mulig lighed med lavest mulige fælledsnævner, bliver det heller ikke sjovt at køre tur.
    Jeg vil rigtig gerne ud at køre lørdag, men afventer lige reaktionen på dette indlæg. smiley

• #5   18. apr 2013 Jan, du skal ikke bekymre dig, det kommer til at foregå som sidste år da vi kørte sammen, det er de regler vi kører med, det var til ære for dem der nu måtte være i tvivl.

Vi kører med det system at man holder øje med rytteren bag sig og dermed giver besked forud når der ikke stoppes helt op ved en afkørsel eller det i den stil, ganske som vi plejer, det virker jo!

• #6   20. apr 2013 Hvorfor kom jan ikke smiley

• #7   20. apr 2013 Du må undskylde, jeg burde have meldt fra, men er lagt ned af arbejde.
    Beklager.

• #9   20. apr 2013 yeps, tak for turen.

Vi kører bare en anden weekend Jan, ser frem til det !

• #10   20. apr 2013 selvtak det var en go tur, god orden og stil..

• #11   20. apr 2013 kunne være fint men i kommer til at vente meget..
    køre Kinaknallert (honlie 250ccm) 100km/t er toppen og sving noget sløvere smiley
    desvære kommer den tideligst ud og køre D 21/4 da et nyt batteri åbentbart skal havde væske og lade i 20timer (troede det var som til biler men plug-on and drive)

håber i havde en fed tur.

Kommentér på:
Svingtur Lørdag 20/4 - Sjælland, Tåstrup

Annonce