607 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hvem kender XT660X i Randers? Hvem kender XT660X i Randers?

Hej venner,

Jeg har et par gange set en XT660X' som min køre rundt i Randers, men har aldrig rigtig kunnet fange ham da jeg altid har mødt ham som modkørende. Jeg vil gerne i kontakt med ham, for at dele erfaringer osv ang. maskinen...

Er der nogen der eventuelt kender ham, og kan sætte mig i forbindelse?

Mvh,

Bjarke

P.S. Her til aften blev det nok. Jeg gad ikke være den eneste der ikke turde køre baghjul på min XT'er, så jeg rykkede ned på havnen, og så lærte jeg det sgu... Cirka 30 wheelier i streg. En masse små i knæhøjde, en 5-6 stykker i skulderhøjde, og så en enkelt der var lidt over hovedhøjde, men det snakker vi ikke om, hehe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem kender XT660X i Randers?
  • #1   17. jul 2006 Øvede mig også engang indtil jeg flippede min XT..

Marc - stadig kylling. Undskylder det med jeg ikke vil voldtage min gaffel..

• #2   17. jul 2006 Der er ingen grund til at undskylde... Det er lamt at lave wheelier hvis man ikke tør. Jeg har sgu heller ikke turdet indtil i aften. Jeg kom til at lave en ved en fejl fra et lyskryds, og så virkede det sgu ikke så farligt alligevel...

Man BEHØVER jo heller ikke lave wheelier...

• #3   17. jul 2006 Noget med og give lidt gas før du rammer jorden..
    Ikke fordi jeg har erfaring, køre jo "kun" GSX400, men har da en hel DVD der kun handler om wheelies og hvordan med forbereder sig selv og MC'en til det...
    sorry, det var vist emneskift..

• #4   17. jul 2006 How to wheelie vol. 1 (by x x and x x)
    (kan sq ikke huske hvad de 2 mænd hedder..)

• #5   17. jul 2006 Jeg tør sq da heller ikke at lave wheelies men det nu mere fordi min Mc er så gammel at jeg er bange for at forhjulet falder af så snart det forlader jorden smiley

• #6   17. jul 2006 Røssi, du har da et fint billede af det på din profil.... Det er måske dig der er kameramanden??

/
    Jesper

• #7   18. jul 2006 jeg var også bange for at lave wheelie med min hornet, så jeg snakkede med en anden fyr herinde fra galleriet der også havde en hornet, da han havde et billede på din profil hvor han kører på hjul...

efter et par beskeder og 1 dag senere lavede jeg 3 wheelies i træk, ca. i brysthøjde... og siden da har jeg haft svært med at holde forhjulet nede

smiley hehee...

• #8   18. jul 2006 Jeg har også lavet små indledende øvelser, men det er svært med en droslet MC, plus jeg er lidt nervøs, for har sgu ikke penge til alt det plastic hvis man vælter, men jeg vil meget gerne lære at lave en wheelie.

Og jeg kender ingen i Randers med en XT660X som tråden egentlig går ud på smiley

Kommentér på:
Hvem kender XT660X i Randers?

Annonce