{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.253 visninger | Oprettet:

Scandinavian Motor show d. 1-2-3 november {{forumTopicSubject}}

Hej.
Såfremt du ejer en rigtig flot, speciel, sej, fed gennemført motorcykel, vil vi meget gerne se den på Scandinavian Motor show i Bella Centret d. 1-2-3 november.
Det koster dig ikke noget at udstille, blot tiden, håber rigtig mange vil bakke op om det, og være med til at støtte op om mc kulturen i Danmark, ved at vise andre, hvad du har bygget af motorcykel.
Vi kan se her i Galleriet, at der faktisk findes rigtig mange flotte og specielle motorcykler i Danmark, som vi meget gerne vi udstille.
Gå ind på www.Streetfire.dk allerede idag og tilmeld din motor cykel, så sikrer du dig en plads bland nogle af nordens flotteste custom bikes. Håber i er frisk på at deltage


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scandinavian Motor show d. 1-2-3 november
  • #2   15. sep 2013 Hvem har mon pisset på din søndagsmad, har du noget der kan vises frem, eller køre stærkt, så kom dog med det, eller mangel på samme, måske bare et surt opstød efter sukkermaden. Du er jo velkommen til selv at sætte noget igang og score kassen, det er jo en smal sag .

  • #4   15. sep 2013 Ved godt at tidspunktet er uheldigt til alm kørsel, men flere tager det som en ferie med motorcyklen på trailer og en hyggelig weekend i København


  • #5   15. sep 2013 Det er jo netop for at vise tingene frem at man bygger noget speciel, har selv udstillet flere gange, og der er da ikke noget mere fedt at få lov til at vise hvor svært det lige var at få den lille dims til at fungere i sin helhed
    I bør fanme takke for at der er nogen der stadig tør lave udstillinger for pøblen

    Hitz kør på, men nogen gange tror jeg man skal vente med at skrive til efter kl 22 når børnene er lagt i seng smiley


  • #6   15. sep 2013 Det er vel ingen hindring at have deltaget før?

  • #7   16. sep 2013 Jeg besøgte Bella sidste år, er der helt klart igen i år.
    Fed weekend, alt hvad hjertet kan begære af fede køretøjer.
    Så får man jo også en masse fede ideer , man kan gå og sysle med hele vinteren.


  • #8   16. sep 2013 I kunne ikke have valgt en værre dato?

  • #9   16. sep 2013 Hej Jan B du er velkommen til at del tage igen, der kommer også nye publikum som endnu ikke har set din bike, så tilmeld den på www.streetfire.dk

  • #11   17. sep 2013 Jeg har været aktiv kører på Mosten 15 år i streg , sammen med de fleste andre kører fra dragbike klub danmark , vi føler ikke på nogen måde det du siger, selfølgelig laver og de ændre nogen ting bedre og dårliger , og forsøger sig på at rette sig ind til folk vil have , alt andet vil sku da også være for dumt
    Og jeg vil sku da også helst have alt det Show væk fra dragracing , men folk kommer altså også for at se en Dragster blive fyret af som i år 201 m og 409 km/t på 3,9 sek , det er sku da fedt
    Men ja det tager 1 hel køre time fra os andre hvis alt går godt , men det er sku også det folk vil se
    Hvad havde vi haft af Drag og udstilling i DK , hvis ikke Streetfire og Mosten havde været her ?
    Du vil sikkert sige DHB nej vel smiley
    Jeg gad vide hvad det vil komme til at koste i Entre hvis man også skulle give udstillerne penge , ? tror sku ikke der vil være mange tilskuer
    PS jeg har intet med Streetfire eller Mosten at gøre , jeg er bare bruger


  • #13   17. sep 2013 I år var det 1450 kr men det var for 2 billetter , 1 kører + 1 mekaniker , så det er steget med ca 100 kr fra ..... ja jeg ved ikke

    Har lige været i Sverige Tierp og køre der var det 3000 kr i start penge uden nogen form for underholdning af nogen art , det var rene start penge !
    Og som tilskuer var det + 2000 kr for en weekend + camping ca 500 kr + strøm også ca 500 k
    Hockenheim , som er a la Mosten bare meget større koster + 5000 pr næse

    Prisen kan vi sku ikke klage over, vi kan blive væk hvis det er det man vil, jeg vil ikke smiley

    Hvem er du egenligt , og har du været medlem af DCD eller har du kørt drag på en anden mere prof måde, kan se du alligevel ved lidt om sagen
    Jeg er Per fra
    www.kvikteam.dk

    PS ja det kunne være fedt at vi kunne leve eller bare få lidt spons i Dk , men det er dælme svært at dyrke sporten i dk smiley


  • #16   19. sep 2013 Hej Mike s. Tak for din kritik altid rart med respons.
    Men du får os nu ikke til at skamme os over det vi laver, tværtimod.
    Ved ikke om du har været i Mosten, men kik ud en dag, så giver jeg gerne en rundvisning, så du kan se hvad der ligger bag.


Kommentér på:
Scandinavian Motor show d. 1-2-3 november

Annonce