836 visninger
|
Oprettet:
SMS-kæde Vejle (og Århus) {{forumTopicSubject}}
Tusind tak for en god og sjov aften.
Rigtig lækkerrt at kunne køre med i dag, da jeg jo normalt arbejder aftenhold, det gik lige som jeg havde forventet i aften: Rigtig fed tur, god underholdning og masse hygge..
Mvh. Torben og kæreste
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.079
(link fjernet)
maj 2006
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 162
jun 2005
Følger: 36 Følgere: 36 MC-er: 2 Emner: 43 Svar: 664
sep 2005
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 631
Det var nu Dorthe jeg tænkte hehe
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
Ses
Søren
jun 2005
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 103
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 120 Svar: 1.276
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
Ses en anden gang...
SMS-kæde Vejle (og Århus)