1.513 visninger
|
Oprettet:
Video fra Sturup 15/7 - grøn klasse {{forumTopicSubject}}
Så fik jeg redigeret færdig.
Jeg kunne dog ikke få mig selv til at skære mere væk end at der er 18 minutter tilbage.
Download den her: (link fjernet)
Enkelte har spurgt efter hele den uredigerede video og det kan leveres i form af en DVD formedelst 10 kr. + evt. porto hvis den skal sendes.
kontakt mig her eller via rune@uthaug.dk
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 1.111
God kvalitet og fint klippet, dog er der lige et par sek. jeg godt kunne undvære at se
Nå hva man er vel hurtigt oppe som en Ninja...
Hovsa Så er der da bevis på at jeg ikke er den eneste der kunne blive overmodig...
Søren
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 858
apr 2005
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 236
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 858
for grønt hold som jeg kørte i betyder det kun overhaling udenom.
plus at det er altid den overhalende der har ansvaret og derfor skal tage hensyn til den han overhaler.
apr 2005
Følger: 23 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 236
jan 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 67
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 858
de 2 første omgange skulle man blive bag dem og følge deres tempo, for at sikre at folks dæk kom op i temperatur.
derefter kan man benytte instruktørerne hvis man har lyst/behov.
jul 2005
Følger: 37 Følgere: 38 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 383
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 858
og 1 time med bagud vinkel, på kåben og på hjelmen.
okt 2005
Følger: 22 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 307
René
jul 2005
Følger: 37 Følgere: 38 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 383
Smider dig lige en mail
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 858
med mindre du er en af Bo P's venner. Ham har jeg allerede en aftale med.
Video fra Sturup 15/7 - grøn klasse