{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træf på toppen overlever måske alligevel..:-)
  • #1   9. feb 2014 Så må vi jo lige følge lidt med i, hvad der nu skal ske! Spændende smiley

• #2   9. feb 2014 smiley smiley

• #3   9. feb 2014 super,, så er sommeren måske redet smiley

• #5   9. feb 2014 Ja, hvis det er byfesten de bare vil fortsætte, så er turistforeningen da en oplagt mulighed til hjælp.
    Hvis det er en fest for motorcyklister, så skyder de sig vist sig selv i foden.
    smiley

• #6   9. feb 2014 Øv bliver jo bare endnu større byfest på den måde

• #7   9. feb 2014 Byfest eller ej...

Der er motorcykler, øl og højt humør... Og mig..:-)

• #8   9. feb 2014 og damer ... smiley

• #9   9. feb 2014 Jeps.....stor chance for, at festen bli´r slået sammen med husmoderforeningens årlige sommerfest.
    smiley

• #10   9. feb 2014 Var der i de år hvor der var 5-6.000 motorcykler. Ja det var stort og stemningen på festpladsen var da meget byfest. Efter den episode hvor en nordmand blev falsk anklaget for voldtægt blev vilkårene for dags/aftengæster ændret.
    Var så efter 5-6 års fravær deroppe sidste år. Big surprise. Ikke engang 3.000 motorcykler, men det var i den grad et MC træf.
    Kritikken er måske ikke helt fair længere.

• #11   9. feb 2014 #10 korrekt Jesper det er/var et kanons mc træf men der er SÅ mange kloge hoveder her inde men en mening selv om de ikke har været der smiley
    Det samme når det gælder forhandler er der en der har haft en dårlig oplevelse så skal det nok komme ud, men dem som har haft de gode oplevelser ses ikke så tit her desvære smiley
    Jeg har været fast inventar på toppen de sidste 7 år og har kun godt at sige om det hvis man kommer rundt på pladsen og hilser på de andre mc'ister har man et mc træf men valser man ind midt i Skagen ja så har man en by fest smiley

• #12   9. feb 2014 Jeg har været fast inventar til træffet gennem rigtig mange år, både på den ene og anden side af "baren" og haft rigtig mange fantastiske timer deroppe. Ja, faktisk var jeg med at lave det aller første træf. Men jeg synes "brødet" er blevet slået for stort op. Prøv at kigge lidt på Thy-træffet, der pt er landets største.
    Noget man kan sætte spørgsmålstegn ved og måske lave besparrelser er alle madstederne. Kan det ikke skæres ned ??
    Er det nødvendigt at skille festen op, så der er træf for Harleys og et træf for resten af "pøblen" ??
    Hvad med at samle festen under et teltdug og ikke sprede sig til tre telte.

Det vil være rigtig synd at dette træf går i vasken, men personligt har jeg ikke haft meget ud af mine besøg de sidste år.
    Personligheden er gået fløjten...... smiley

• #14   10. feb 2014 #13 Nice så ved vi det...

• #15   10. feb 2014 Danskere piver når det er for småt og ikke har nok at byde på. De piver når det bliver for stort, Og ja - De piver sku hele tiden.Og det så er FTW, Skagen Træf, eller andet - det er altid den samme hyllen.
    Så venter vi 2 år, og så høre vi de samme pive over Thy-Træf som de ellers lige have rost, fordi nu er det for stort/byfest/snobbet osv.....
    Det er jo efterhånden vores landssport at pive..... Og vi vinder altid. smiley

• #17   10. feb 2014 Nilles bus rejser er interesseret - de kan samle op gennem hele DK.
    De laver en pakke rejse inkluderet : Biker telt, Anders and tatoo og gul vest med tribal skrift efter eget valg.

Det bliver der nye Sunny Beach !

Kommentér på:
Træf på toppen overlever måske alligevel..:-)

Annonce