{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Ringsted tur Søndag kl 13:00. {{forumTopicSubject}}

Vi køre fra Ringsted kl 13:00, der skulle komme en del, da det er en meget hyggelig klub der afholder kørsel, de plejer at køre friskt til, og de gamle nisser er ikke bange for at have det sjovt, så jeg syntes i alle skulle komme, men som sagt de køre kl 1300, så hvis vi kan mødes ved parkeringspladsen ved afkørsel 35, der hedder Ringsted, og næstved. kl 12:20 , og køre derfra kl 12:30 senest, kan vi køre forbi tanken, så dem der kommer langt væk fra kan nå at tanke, men prøv at tanke før, da vi ikke har tid til at 50 mcer tanker.

Til dem der kommer fra KBH siden; kør af motorvejen AFK 35 , og til højre efter ca 125 meter skal i ind på stor p plads til venster.

Til dem der kommer fra odense siden, kør af motorvej AFK 35, drej til højre, efter 75 meter til venstre på stor p plads.

Så jeg håber vi ses.

T
TLF: 61687374


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ringsted tur Søndag kl 13:00.
Kommentér på:
Ringsted tur Søndag kl 13:00.

Annonce