{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.766 visninger | Oprettet:

Banekørsel - hvem er interesset ? {{forumTopicSubject}}

Vi er nu en del stykker herinde på MCG, som efterhånden får stykket nogle fællesture sammen via div. SMS kæder (Århus & Vejle) og alm. tur forslag her på galleriet.
I den forbindelse kunne det være interessant at vide, om det kunne have nogle interesse, at vi tilsvarende lavede en dag udelukkende med banekørsel.

Meld gerne tilbage om man er interesseret eller ej, så vil jeg forsøge, at få oprettet et arrangement, hvor vi kan få en på opleveren, hvor det bliver svært at fjerne smilet efterfølgende smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Banekørsel - hvem er interesset ?
  • #1   31. jul 2006 vi har da lige haft sådan en dag . og vi laver helt sikkert mere end en næste år .
    vi var 60 stk afsted på sturup .
    søg evt i forum så kan du se lidt billeder også .


  • #2   31. jul 2006 @ c.................................................

    Cool nok, det var jeg ikke klar over smiley

    Det kunne være, at man var klar på en ekstra tur så,
    når det nu var en succes på Sturup ?!?


  • #4   31. jul 2006 Jeg har lært mere om min cykel og mig selv i løbet af de 6 timer jeg var der, end de 6 mdr og 8000 km jeg havde kørt indtil jeg fik den super fede oplevelse.

    Sving som før syntes lidt farlige er nu ren barne mad. Du er meget mere sikker på dig selv bagefter.



  • #5   31. jul 2006 Brian G,

    det er lidt forskelligt, hvilken bane man skal leje og hvor mange der tilmelder sig.
    Med udgangspunkt i Padborg Park og 30 tilmeldte, så forvent et sted mellem kr. 1000-1200 incl instruktør og let frokost til at fordøje oplevelserne med smiley


  • #6   31. jul 2006 Jeg er også MEGET intra.. Ved dog ikke om det er så smart på min nuværende, da den MEGET gerne vil falde, når den kommer langt ned..

  • #7   31. jul 2006 Jeg er sku også super klar, er der nogle regler omkring knopdæk ?

  • #8   31. jul 2006 Simon N [8900],

    Jeg har ved flere lejligheder set en mc som din komme fint rundt på bane med stor nedlægning...


  • #9   31. jul 2006 Anders P,

    ikke mig bekendt...
    På Padborg Park behøver man ligeledes heller ikke at tape spejle og lygter ind.
    Det eneste krav der er, det er, man skal køre med standard potte - så ingen larme/racer potter


  • #10   31. jul 2006 helt sikkert med herfra!!!

  • #11   31. jul 2006 Jeg ku nok godt lokkes med igen smiley

  • #12   31. jul 2006 der er flere muligheder for at køre på bane men at overveje en dansk bane vil nok være dumt .
    der er i dk et krav som gør at mange vil trække sig fra sådan en dag her . db !! de danske baner må man ikke støje på hvorimod de svenske er mere velstillet over for dette . desuden så klarede vi det for 800 kr pr person på sturup og så fik hver deltager et nr at køre med og også mad . drikke måtte dog selv købes .

    der kan desværre ikke bokkes flere dage i år på sturup men næste år er vi igen klar og der tager vi mere end en dag :-)) .


  • #13   31. jul 2006 @ c.................................................,

    det er jo netop incitamentet for at leje sig ind på en bane i DK, for dem som ikke kan vente til næste år, da man ikke kan booke flere dage i år på Sturup.

    Og ved 60 tilmeldinger som arrangementet i Sturup kan prisen på Padborg Park kun blive lavere...





  • #14   31. jul 2006 jamen jeg siger da bare goooo . og lad os høre om det så snart du ved noget . jeg er ret sikker på at de fleste af dem der var med ville nyde en dag mere . faktisk var den dag med til at mindst 10 senere har ytret ønske om en baneracer selv smiley .selv to af vores flagfolk har været ude at købe :-))) .

  • #15   31. jul 2006 Jeg vil gerne...men det skal være i sverige eller sådan noget....gider ikke at skal fjerne min ULOVLIGE POT..(5000,-kr bøde)..og at man kun må kører i 10 min også skal man stop fordi DB er for høj......

  • #16   31. jul 2006 Jeg er 100% klar. Padborg, Djursland, Sturup, Knutstorp, Poznan - det er lige meget (vil dog foretrække, ikke at skulle over Storebælt + Øresund med bil + trailer, da det koster spidsen af en jetjager!!!) Så efter nærmere eftertanke, så stemmer jeg da for Padborg.

    Kim=> Jeg skulle mene, at en DB-killer er tilstrækkelig til at opfylde kravene....

    Til alle andre: Gør det - det er alt for fedt!


  • #18   31. jul 2006 Hamsjæl' er spurtklar, Møsjø (såfremt datoen passer...:-)

  • #19   31. jul 2006 En jysk trackday smiley
    Jeg er på! Bare kom i sving med at arrangere...
    Men det er sikkert et bøvl uden lige.... Men Chris slap da rigtig godt fra det sidst. Så hvorfor ikke!

    "Jeg vil gerne...men det skal være i sverige eller sådan noget....gider ikke at skal fjerne min ULOVLIGE POT"
    KIM O FOR SATAN det er sq da mere bøvlet at køre til Sverige end at bytte potte........
    Padborg er ikke helt så sindsyge som Djursland mht støj så du får rigelig køretid, du skal nok nå at blive træt.


  • #20   31. jul 2006 Hvis du undgår de to første uger i September er jeg helt sikkert med + et par stykker mere. Skal ha' testet den nye under trygge forhold.

  • #21   31. jul 2006 Hvor mange DB må man larme på Padborg ?...
    Har købt en totakter denne gang, og tror den giver 86db...


  • #22   31. jul 2006 På deres kursusdage er det 99db men hvor de måler det er nok en gåde...
    (link fjernet)

    Så origpotte eller en med db-killer (hvor der ikke står not for road use eller Thunder med store bogstaver) så er det nok ok.


  • #23   31. jul 2006 peter--->> ....Ja ved det..nu var Sverige også lige en dum samligning....er klar til padborg....
    jeg skal bare skrue meget på min MC for at fjerne den pot...dårlig undskyldning ved det....

    Er klar....


  • #24   1. aug 2006 jeg er også klar bare jeg ikke skal lave mad til kongehuset den dag også??

  • #25   1. aug 2006 ja-ja-ja.... små 15 stk., som er klar indtil videre.
    Vi skulle gerne op på lidt flere, men jeg prøver at ringe rundt tirsdag for at høre omkring ledige dage...stay tuned !


  • #26   1. aug 2006 Mandag den 25. september 2006

    På (link fjernet)

    ser det ud til, at mandag den 25. september er en mulighed - den forhører jeg mig lige på i morgen.





  • #27   1. aug 2006 Og for de dovne smiley

    Motorcykelkurser

    På Padborg Park afvikles der en række kursusdage, hvor deltagerne på deres motorcykler kan træne deres færdigheder på motorcyklen.

    Formålet med disse kursusdage er at træne færdighederne kurveteknik, bremseteknik og accelleration. Motorcyklisterne bliver inddelt i grupper efter de færdigheder de selv mener at have.

    Dagene afvikles på nogenlunde følgende måde:

    Kl. 08:00 - Kaffe og kort gennemgang af dagens forløb.

    Kl. 08:15 - Opdeling af de forskellige hold.

    Kl. 08:30 - Start på kørsel.

    Kl. 10:00 - Gennemgang af de foreløbige indtryk.

    Kl. 10:15 - Kørsel.

    Kl. 12:00 - Middagspause med en let frokost.

    Kl. 12:30 - Opfølgning.

    Kl. 12:45 - Kørsel.

    kl. 16:00 - Afslutning.

    Træningsdage er med en enkelt undtagelse planlagt til at finde sted på den sidste mandag i måneden:

    Mandag den 24. april 2006
    Mandag den 29. maj 2006
    Mandag den 26. juni 2006
    Lørdag den 15. juli 2006 - udsolgt
    Mandag den 28. august 2006 - udsolgt
    Mandag den 25. september 2006

    Deltagerne skal være iført dragt og styrthjelm, og motorcyklerne skal være i en god stand og skal holde sig indenfor en støjgrænse på 99 dB, da en overskridelse betyder udelukkelse.

    Prisen for at deltage i træningsdagene er kr. 750,- pr. deltager. Der vil blive serveret en let frokost til middag. Brændstof medtages, da der ikke er brændstof til salg på Padborg Park.

    Tilmelding kan ske her og betaling skal ske direkte til Padborg Park I/S’ bankkonto hos Sydbank senest 14 dage inden den pågældende træningsdag. Reg.nr. 8010, kontonr. 0135799, tilmelding er registreret når betaling er foretaget.



  • #28   1. aug 2006 Jeg er klar basse.............

  • #29   1. aug 2006 Jeg er også klar! Jeg forstår det således, at selv skal tilmelde os, direkte på Padborg Park's hjemmeside, er det korrekt?

    /Søren


  • #30   1. aug 2006 Hej alle,

    der er ca 20 pladser tilbage til arrangementet på Padborg Park den 25. september.
    Det er efter princippet først-til-mølle.
    Der afregnes direkte til Padborg Park på reg.nr. 8010, kontonr. 0135799.
    Husk at angive jeres navn ved overførslen af penge.





  • #31   1. aug 2006 Glemte lige at skrive, at man lige kan informere her på tråden, når man har overført pengene til Padborg Park.

    Undertegnede og Slumme S har oveført $...


  • #32   1. aug 2006 Jeg er med disse dage:
    Mandag den 28. august 2006 (bestilte og betalte i god tid)
    Mandag den 25. september 2006 (har ikke betalt endnu)

    Min bedre halvdel kommer også den 28/08 - hendes nyevervede banejern skal testes, glæder mig helt vildt til at se hende lave skarpe nedlægninger.


  • #33   1. aug 2006 Så har jeg betalt til d. 25. september 2006. Vi ses i yderste bane :o)

  • #34   1. aug 2006 Jeg har også tilmeldt mig den 25/9 og overført penge til Padborg Park.

  • #37   1. aug 2006 Johan P,

    Officielt er det jo en kursusdag, men det er op til den enkelte hvor meget, man vil fyre den af.
    Jeg snakkede med kursuslederen hvordan der køres og der køres ligeså stærkt, som når man kører på svingteknik med Anders Heine - og der skal jeg hilse og sige, at sidste gtang jeg var på der, så blev der fyret max af smiley
    Men alt afhængig af evner, færdigheder & temperament bestemmer man jo selv.
    Man inddeles i hold også bliver man rykket op eller ned alt afhængig af evnerne ,således at man altid kører med
    "ligeværdige" kørere i samme kørepas.
    Men jeg kan godt garantere at gennemsnithastigheden stiger for alle hold i løbet af dagen smiley


  • #39   2. aug 2006 johan P,

    nej - der kører max 2 hold på banen og det er typisk de 2 hurtigste hold som kører sammen i 20 min, derefter de 2 mellem hurtigste hold i 20 min og til sidst de 2 langsomste hold i 20 min, således at man når alle hold igennem i løbet af 1 time. Derefter starter man så forfra igen på den efterfølgende time og etc etc....
    Det betyder at man når 7-8 kørepas alle hold á 20 min's varighed.
    For mit vedkommende da jeg sidst var på Padborg fik jeg brændt små 190 km af på bane på 8 kørepas - det rykker !


  • #41   2. aug 2006 johan P,

    der er en tank ca. 5 km fra banen... så det.....


  • #42   3. aug 2006 Og Johan P... det tager 1 minut til JET tanken 1 minut til tankning og ...ja 1 minut tilbage = 3 min...!!!)))

    Alternativt, hvis nu alle fatter feltspaden, så kunne vi grave en pipeline til raffenaderiet til fælleslageret i Rotterdam med et gigantisk sugerør i DK.....hvem suger ? ikke mig..:-)

    Sekundært er det tidligere set, at man kan få lov til at købe benz af prof kørerne, det er nogle friske fine gutter....


  • #44   4. aug 2006 Så venner,

    der er efterhånden ved at være rift om de sidste pladser,
    så først-tilmølle princippet gælder stadig....
    Der er 11 restpladser tilbage....hvem skal med ?

    Tilmedling og indbetaling kan ses længere oppe i tråden.


  • #45   21. aug 2006 hmn, nogen der kan låne mig en org potte hehe. jeg ville gerne men tror min potte larmer for meget, hvordan måler man det ?? smiley

Kommentér på:
Banekørsel - hvem er interesset ?

Annonce