Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trackday
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   13. maj 2014 Ja.

Kæde / dæk / bremser / bremsevæske skal være i god tilstand, og cyklen må IKKE lække olie eller vand - den må ikke engang svede eller være fugtig nogen steder.

Beklædningen skal kunne lynes sammen, du skal bruge MC støvler, rygskjold og gode solide handsker hvis noget skulle gå galt. Hjelm er en selvfølge... smiley

Så er det sådan set bare at bruge tiden på at lære banen at kende FØR man begynder at forcere tempoet!!! En masterkører som viser dig vejen rundt de første par pas, er uvurderlig...

• #2   13. maj 2014 Så må vi se om jeg kan nå at få det hele gjort klar inden, da den har en lille utæthed på det ene forgaffel ben samt den sveder fra ventildækslet pga mør pakning smiley

• #3   13. maj 2014 Pas på , det er stærkt vanedannende.

• Sajmon ™

#4   13. maj 2014 Så skal du servicere begge forgaffelben og skifte den pakning.

På bane bliver tingene brugt hårdere end på gaden, så alle svagheder vil komme frem hurtigere. Men en utæt forgaffel skulle have været fikset med det samme, og det burde utæt ventildæksel også, synes jeg...

• #5   13. maj 2014 forgafflen blir lavet så snart vi rammer den 30 maj hvis altså mekanikker har tid ventil dæksel kan jeg selv lave når jeg får pakningen hjem.

• #6   13. maj 2014 Jeg er lige med på en lytter her.
    Er der nogle krav omkring original udstødning??

/Kasper

• Sajmon ™

#7   13. maj 2014 Enten original potte eller en rimeligt stille potte med db killer i.

• #8   13. maj 2014 Super, tak for svaret.

• #9   13. maj 2014 Mener det er max 99 Db ved forbikørsel, støjmåleren står i venstre side på midten af langsiden (Men de plejer at lave en chikane med kegler ud for støjmåleren)
    Men som sagt er det en rigtigt god ide med original udstødning, så er man på den sikre side og får ikke sin trackday ødelagt pga. støj(Musik efter min mening, men det er jo desværre en smagssag)

Kommentér på:
Trackday

Annonce