908 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Fællestur d. 26.8 til Rømø - Program Fællestur d. 26.8 til Rømø - Program

Jeg udsender lige et kort program for fællesturen til Rømø. Håber der vil tilmelde sig mange til turen og de andre som også er I støbeskeen...

Program:

Fællessamlingsted: Rastepladsen Strib ved Middelfart.

Afgang kl. 11 mod Rømø.

- Frokost pause ca. kl 12.30 - 13.30
- Ankomst Rømø ca. kl l 16.
- Afslutning 1. del. kl 17.
- Afgang til "Træf under Bøgen" I Vejen kl 18.

For at alle kan få lidt og spise og tanke inde Rømø er der indlagt en Frokostpause. Fællesturen skal ikke kun være at komme hurtigst frem til målet, men indholde lidt social sammenkomst ;o) I bedes meddele på tilmeldingslisten om I deltager I træf delen også, så jeg lige kan advare klubben om hvor mange vi kommer...

Hele turen vil blive aflyst om fredagen, hvis DMI melder regn. I tilfælde af mindre byger, så kører vi.... Vi er vel ikke lavet af vat eller sukker... MC'en kan jo vaskes hvis den bliver beskidt... ;o)

Invitation til turene findes her:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=21211

Tilmeldinglisten findes her:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=21213

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fællestur d. 26.8 til Rømø - Program
  • #1   11. aug 2006 Kan se i kommer gennem gram, hva klok gør i sådan ca det holder i evt en lillle pause der eller susser i bare lige igennem. kan godt være vi er nogle stykker fra gram nemmerlig.

• #2   11. aug 2006 Hvor frokost pausen holdes er ikke på plads endnu... Jeg skal lige køren turen igennem.

Lige nu regner jeg med, at Gram køre vi igennem, og frokost pausen holdes I Jels eller Hejlsminde...

Blever det Jels, så kunne I jo støde til gruppen der eller også når vi kører igennem Gram.

Mvh

Erling

• #3   11. aug 2006 Så tror jeg også jeg kigger over. Bare der kommer lidt mere som sidste gang, der var der kun ca. seks folk...

Kommentér på:
Fællestur d. 26.8 til Rømø - Program

Annonce