{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Over 80 stk. sms-kæden Århus {{forumTopicSubject}}

Hej!

Vi har startet en sms-kæde op for motorcyklister i Århus og omegn. Vi er nu allerede er oppe på over 80 mand og skulle gerne blive flere!

Her er lige nogle oplysninger om sms-kæden:

Man er ikke forpligtet til at møde op, når man modtager en sms!

Der forventes heller ikke at man svare på sms'en.

Hvis man ikke ønsker at modtage sms'erne melde man sig ud hos os.

Der er ingen formand, og ingen som bestemmer!

Alle er selvfølgelig velkommen!

Mvh. Kim M, Finn S og Lars - Århus

Har du spørgsmål så kontakt Lars - Århus:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5998

TILMELDING SE UNDER::
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=20565


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Over 80 stk. sms-kæden Århus
Kommentér på:
Over 80 stk. sms-kæden Århus

Annonce