978 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Bakkeåbning 2015 Bakkeåbning 2015
Hej alle sammen.
Er der nogle MCister der kan huske opsamling tidspunkt ved
kildebjerg på fyn.
Og er der måske nogle synderjyder der skal der over og åbne
Bakken man måske kunne følges med.
Kommer nede fra Sønderborg.
0 synes godt om
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 20 Emner: 49 Svar: 610
aug 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 30
og lige ud til E45.
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 20 Emner: 49 Svar: 610
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 72
Jeg kørte med sidste år fra Viborg på fælles tur til Bakken. Vi kørte fra Viborg kl 10 og fra Vejle trafikcentret kl 12.15 mener der var afgang fra kildebjerg kl 14 også fra Kralslunde igen kl 16.45 dog mener jeg afgangen fra Kralslunde var for sent da vi ikke var på Nørrebrogade før kl 17.45 ogå kom til at holde alt for langt nede. Grunden til det sene tidspunkt var at folk ville spise aftens mad på Kralslunde vil selv fortrække at køre forbi Karlslunde også være fremme på Nørrebrogade inden kl 17 for at holde længst fremme også finde et sted at spise der inde.
Vi holdt så langt nede sidste år at vi ikke kørte før kl 19.45 og da det krydse ikke bliver lavet grønd så alle kan komme over kom der kun få mc med over hvergang der var grønt det bevirket vi ikke var på Bakken før kl 21 alt for sent, så mit råd er at kom i go tid også hold så tæt på Nørrebro station som er der hvor politi mc holder og markere startet stedet også bliver køreturen så glidende og man er på Bakken i go tid.
aug 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 30
Det er også en mulighed, jeg er åben for alle forslag.
Bare vi kommer der over og køre samme med de andre.
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 72
Et er sikker du vil møde nogle på din tur over Fyn om ikke så mødes mange på Kralslunde resteplads på Køge Bugt Motorvejen og køre i flokke samle der fra.
Bakkeåbning 2015