773 visninger
|
Oprettet:
FÆLLESTUR JYLLAND / FYN / SJÆLLAND {{forumTopicSubject}}
Reposter lige oplægget til vores forhåbentlige gode sidste store fælles tur i denne sæson...
Meld jer til i den oprindelige tråd ( se linket ) :
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=23258
så vi kan se hvor mange vi bliver, vi er pt over 30 deltagerer fra Sjælland / Fynboerne men det ser lidt sløjt ud fra Jyllandssiden...KOM GLAD OG LAD OS FÅ EN HYGGELIG DAG SAMMEN...
mvh
Kenneth
feb 2005
Følger: 12 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 23 Svar: 819
aug 2005
Følger: 68 Følgere: 54 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.682
Jo du kan jo bare kopierer de navne der er fra jylland over i din tråd, hvis det gør det nemmerer for Jyderne at se hvem der er tilmeldt... måske det kan lokke lidt andre med..
Når du så har en del kan du jo bare skrive dem på den org. tråd.
Vi ses
Kenneth
dec 2005
Følger: 58 Følgere: 57 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 1.476
aug 2005
Følger: 68 Følgere: 54 MC-er: 4 Emner: 177 Svar: 1.682
Vi ses, det glæder vi os til.
MVH
kenneth
FÆLLESTUR JYLLAND / FYN / SJÆLLAND