{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.607 visninger | Oprettet:

Nyt vedr. torsdagstræffet i Roskilde havn {{forumTopicSubject}}

Læste på FB at youngtimer folkene nu har lejet plads bag Roskilde rådhus til biler over 25 år, sådan som træffet startede. Nyere biler + MC'er ikke er velkomne, vi får dermed havnen for os selv, men personligt syntes jeg det er lidt ærgerligt at vi må undvære alle de flotte gamle biler, netop diversiteten på havnen syntes jeg var hyggelig. Hvad tænker i andre om dette?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt vedr. torsdagstræffet i Roskilde havn
  • #1   27. dec 2015 Det er jo lidt dårlig ånd vil jeg da sige. Man kommer fordi det er fede MC, biler og hyggeligt med alle mennesker som deler samme passion som en selv.

• #2   27. dec 2015 Der kommer nok stadig nogle biler, bare ikke de gamle.

• #3   27. dec 2015 Det er trist på en måde. Men hvis man ved at dele det op kan mødes i Roskilde fortsat er det jo et godt alternativ til at det bliver stoppet. Kunne forstå at det var blevet lidt for populært.

• #4   27. dec 2015 Danmark er i forvejen et meget lille land når det kommer til speciale biler, motorcykler, motorsport og alt der imellem..

Jeg vil mene det ødelægger ånden nede på havnen .. Måske man i stedet skulle finde frivillige til og sikre at det kun er 25+ biler og motorcykel som kan parkere på havnen. Så der ike holder en Berlingo og ødelægger billedet..

• #5   27. dec 2015 Tror ikke det vil ændre noget for youngtimer folkene, som jeg forstår det er det blevet for stort til deres smag, og jeg vil da personligt stadig gerne kigge på fede nyere biler også

• #6   27. dec 2015 Det er pga klager de har flyttet det. Når det udvides til også at blive en MC-træf, så har det genereret så meget trafik, at det har skabt gener for nogen.
    Kan ikke se, at det er dårlig ånd, fordi en træf for gamle bilet, ikke vil have nye motorcykler med.
    Når jeg er til MC træf, mener jeg da heller ikke gamle biler har noget at gøre der.

• #7   27. dec 2015 Det er trist de ikke kommer.
    Men er jo officielt dem som havde deres arrangement, så at vi MC kommer og blander os der, er lidt forkert. Men er hyggeligt
    Med blandet køretøjer, nye som gamle, men er blevet alt for stort og
    Tæt pakket nogen gange smiley

• #8   27. dec 2015 Er det ikke lidt lige meget? smiley Det på djævleøen...

• #9   28. dec 2015 Det er derfor det er så godt træffet. Modsat Jylland lugter der ikke af kolort hele tiden ;0)

• #10   28. dec 2015 Well said Claus M, det eneste vi har at misunde jyderne er udsigten til Sjælland smiley

• #11   29. dec 2015 Ja hvem der bare havde udsigt til en ø fuld af huse til overpris og accent der til at brække sig over + hele den her mentalitet med at er man fra sjælland er man bedre end jyder..
    Alt i nyhederne bliver centreret omkring hvad der sker på Sjælland ift. hvad resten af landet får af mediedækning..
    Behold i bare jeres dyre huse... Herovre får vi dem til ca. halvdelen smiley

• #12   29. dec 2015 Ja ja, det er sjovt nok altid jer jyder der har så travlt med at fortælle hvad der er galt med Sjælland. At nyhederne centrerer omkring Sjælland passer jo ikke. Der er da også nyt fra Gjellerup parken ind imellem, ellers sker der vel ikke noget i Jylland. Man kan jo ikke ha' billeder af folk der puler grise i 19 nyhederne;0)

• #13   29. dec 2015 Rolig folkens ...:) det var bare et torsdags møde ved havnen...

Slutter i nogen sinde fred...?

profilbillede
  • #14   29. dec 2015 He he, det er jo sagt med et meget stort glimt i øjet:0)

Kommentér på:
Nyt vedr. torsdagstræffet i Roskilde havn

Annonce