{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

Skal I med ud at trille? Fyn {{forumTopicSubject}}

Hvis der nu skulle sidde nogle der hjemme, der ikke er bange for lidt kulde og salt.

Er der så nogle der kunne være friske på en trilletur her én af de næste par dage, på de små veje på Fyn. Gerne lidt grusveje, også, hvis der er nogle der kender til sådan nogle på fyn. smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal I med ud at trille? Fyn
  • #1   30. dec 2015 Jeg vil gerne med ud og køre i grus

  • LocalRider
    LocalRider Tilmeldt:
    jul 2011

    Svar: 42
    #2   30. dec 2015 Ville gerne med, men sønderjylland smiley

  • #3   30. dec 2015 Har slået et opslag op på div sider.

    Sidste tur i år.

    Jeg er ved skovsøen Odense i morgen d. 31. Dec kl 10.00

    Rute:
    Tænker en tur rundt på Nordfyn evt?

    Start:
    Kl 10 ved skovsøen i Odense, og et par timers kørsel eller tre.


    Kom så ud af busken drenge og piger.

    Læder er bare pels uden hår,
    Og vinter er bare sommer uden varme.



Kommentér på:
Skal I med ud at trille? Fyn

Annonce